problemer med brystpumpe...

Britt85

Blir kjent med forumet
Jeg blir så irritert på denne brystpumpa!!! :(
Jeg har en avent manuell pumpe og en avent automatisk pumpe, men har samme problemet med begge to... Jeg prøver å pumpe meg etter at lillegutt har spist for å få igang mer melk, men denne pumpa gjør at melka samler seg mellom pumpa og den gummitingen, og på puppen... Det virker som noe vakum-greier gjør at det samler seg der istedet for å renne nedover i glasset! Så jeg blir klissvåt på puppen og det renner da ut melk utenfor pumpa... Det samler seg liksom melk inni disse "blærene" under gummi'en!  Enda jeg har sett på monteringsanvisningen og har montert alt riktig, til og med den lille "proppen" som slipper ned melka sitter riktig...

Noen andre som har samme problemet? Eller evt har noen tips eller forklaring på hva jeg gjør galt? :)
 
Hørtes rart ut, jeg hadde den manuelle forje gang, men den va så tung vind å drive å pumpe selv. Men høres ut som dette her er montert feil eller noe. Nå har jeg kjøpt den elektriske så satser på den funker fint når jeg ska begynne med amminga :)Du kan jo prøve å ta av den gummigreia og se om det er bedre.?kansje den ikke lekker da.
 
sitt litt lent forrover... det var mitt "problem" når jeg pumpet pga sterkt spreng...
 
Back
Topp