Problemer fra appen.

Dollface

Forumet er livet
VIP
Hei, både jeg og mange med meg sliter med å komme inn via appen. Får beskjed om ukjent brukernavn. For meg ordnet det seg men ikke alle vet hvem de skal kontakte, og så gir de opp...
i tillegg ser innleggene helt grusomme ut.. noe koding som har gone mad, det er tegn i hytt og gevær og gjør at det er umulig å lese.

Fikse? Please?
<3 asus infinity <3
 
Hei, både jeg og mange med meg sliter med å komme inn via appen. Får beskjed om ukjent brukernavn. For meg ordnet det seg men ikke alle vet hvem de skal kontakte, og så gir de opp...
i tillegg ser innleggene helt grusomme ut.. noe koding som har gone mad, det er tegn i hytt og gevær og gjør at det er umulig å lese.

Fikse? Please?
<3 asus infinity <3

Kan du være så snill å be de som måtte møte på problemer med appen skrive et innlegg her på teknisk eller sende meg en PM?

Når du sier innleggene ser grusomme ut, er du da inne på tråder som er laget før overgangen til dette forumet?
 
Problemet erjo at appen er eneste vei inn. Det går ikke å sende pm fra mobil ;-)
Om innleggene er gamle eller ei vet jeg ikke, eg vet bare at det var irriterende og noen jeg snakker med oppgir det som grunn til ikke å være aktiv...

<3 asus infinity <3
 
Problemet erjo at appen er eneste vei inn. Det går ikke å sende pm fra mobil ;-)
Om innleggene er gamle eller ei vet jeg ikke, eg vet bare at det var irriterende og noen jeg snakker med oppgir det som grunn til ikke å være aktiv...

<3 asus infinity <3

Da må de nesten sende meg en epost, ta kontakt via pc eller skrive et innlegg her.

Vi kan dessverre ikke hjelpe med innlegg du sier ser rare ut når vi ikke har konkrete eksempler :-( Mistenker at dette gjelder innlegg fra det gamle forumet - INGEN innlegg skrevet i dette forumet er slik. Det er vel ikke så mange "gamle" tråder igjen som en er i i dag, derfor vil vi sjeldnere og sjeldnere møte denne utfordringen.
 
August 2012....

Trenger du fler eksempler?

<3 asus infinity <3

ja, da gjelder dette gamle tråder skjønner jeg ;/

Dette kan vi dessverre ikke gjøre noe med. Men utfordringen forsvinner etterhvert som nye tråder lages.
 
Men jeg fikk brått et uventet problem nå.

Jeg har brukt appen, og liker den, fra den dagen den kom. Men nå, plutselig sier den at brukernavnet (epostadressen min) er ukjent. Den var jo ikke det da jeg logget inn første gangen, og siden har jeg jo bare vært innlogget, funket finfint det.

Jeg er jo åpenbart ikke helt ukjent som bruker, for forumet på pc husket meg. Men på mobilen kommer jeg bare rett og slett ikke inn, for jeg finnes visst ikke.
 
Men der var jeg igjen.

Merkelig.

Skriver fra mobilen. Bvapp.
 
Back
Topp