Problem løst!

dolly duck

Elsker forumet

Blir ikke snakk om fødselsangst, bare dato for igangsetting. Men det løste seg!

Tenker at det kan bli litt for mye informasjon om mamma som hun ikke trenger å få?
Tenker da på hvis dere skal snakke om din angst. Jeg ville prøvd litt mer for å få barnevakt, men selvsagt, går det ikke så går det ikke.

Edit:
Ser nå at dere allerede har hatt den runden, at dette er andre gangen. Da tror jeg nok det skal gå fint :)

Hun er jo stor nok til å vente utenfor med en NintendoDS eller no, så det ser jeg ingen problem med. At en 7 åring skal bli med inn å høre på mammas bekymringer og den type voksenprat syns jeg en 7 åring bør spares for ettersom fødsler og angst ligger langt uten for deres begreper.... min mening ;-)

jeg synes så absolutt ikke at det passer seg!

jeg synes så absolutt ikke at det passer seg!

Såg nettopp jeg har en tidlig time, så mulig jeg får til barnevakt den lille stunda, men ikke lett nå når familie er på ferie.

Vi har hatt hovedsnakke om angsten å gått igjennom om hvorfor osv, så det blir bare for å få en dato for igangsetting osv:)

Jeg hadde ikke hatt hun med inn.. Datra mi som er straks 7 var nødt til å være med meg engang men da satt hun på gangen å ventet imens. Hun er stor nok til det.

Hvis hun kan vente utenfor og ikke vet hvorfor du skal dit kanskje, ellers passer det overhode ikke. Barn trenger absolutt ikke høre om fødselsangst, og får med seg mer enn mange voksne tror. Det kommer helt sikkert til å bli nevnt noe som hun ikke bør høre. Du vil vel helst ikke at hun skal arve din redsel for fødsel?

Å vente på gangen er greit, men inn å høre på mammaens følelser rundt en fødsel synes jeg på ingen måte er passende.

Det ordner seg:) Moren min kan se etter henne, så da slipper jeg det dilemmaet!

Det ordner seg:) Moren min kan se etter henne, så da slipper jeg det dilemmaet!

Back
Topp