Probiotika

Men syns å huske at du hadde gutten din til kiropraktor? Hjalp det?
For vi hadde mini til kiropraktor for en stund siden, og han var veldig stiv i rygg og nakke.. Kiropraktoren fikset dette, og han var veldig fin! Bæsjet nesten uten å kjempe for det, i forhold til tidligere hvor han kjempet og kavet hele dagen før det det endelig kom noe..
Nå for et par uker siden, begynte det igjen.. Han presset og kavet, skrek og hadde tydelig vondt.. Vondt for å rape, prompe og bæsje.. Fikk time hos kiropraktoren igjen, og da viste det seg at hadde fått et "tilbakefall". Var visst veldig skjeldent, men kunne skje..
Så hvis det stemmer det jeg mener og huske, at du var til kriopraktor med han, så ville jeg kanskje prøvd det igjen, hvis det er samme type problem han har igjen nå!

ORIGINAL: smiil

Men syns å huske at du hadde gutten din til kiropraktor? Hjalp det?
For vi hadde mini til kiropraktor for en stund siden, og han var veldig stiv i rygg og nakke.. Kiropraktoren fikset dette, og han var veldig fin! Bæsjet nesten uten å kjempe for det, i forhold til tidligere hvor han kjempet og kavet hele dagen før det det endelig kom noe..
Nå for et par uker siden, begynte det igjen.. Han presset og kavet, skrek og hadde tydelig vondt.. Vondt for å rape, prompe og bæsje.. Fikk time hos kiropraktoren igjen, og da viste det seg at hadde fått et "tilbakefall". Var visst veldig skjeldent, men kunne skje..
Så hvis det stemmer det jeg mener og huske, at du var til kriopraktor med han, så ville jeg kanskje prøvd det igjen, hvis det er samme type problem han har igjen nå!

Vi var til kiropraktor med han ja, men han var ikke stiv i hverken nakke eller rygg.
Trodde jo kanskje han hadde en stivhet i nakken eller noe etter å ha vert på helsestasjonen for en stund siden, og han bare låg/såg til høyre side, men det har vi klart å løse selv og nå ser han fint til begge sider [:)]
Han hylskriker ikke slik han gjorde før vi gikk til kiropraktor, men han er tydelig plaga av at han ikke får gjordt ifra seg og er mye mer sutrete når han ikke har fått bæsjebleie den dagen.
Sover dårligere også og fekter og kaver mye mer.
Han har jo aldri vert helt bra i magen, og det har vert veldig uregelmessig siden han ble født.
En periode etter kiropraktorbehandlingen hadde han bæsjebleie hver dag, men så kunne det gjerne gå en dag eller to, noen ganger tre også!
Etter at vi begynte med probiotika så var det igrunn på samme måte med bæsjebleiene, gikk fortsatt flere dager mellom men såg ikke ut til å plage han.
Kutta ut malten siden jeg trodde det ikke skulle vere nødvendig når de fikk pribiotika, men ser ut til at det ikke var så lurt [&:]
Grunnen til at jeg kutta ut var fordi det såg ut til at avføringen ble ganske løs når jeg brukte begge deler!
Så da er spørsmålet mitt: Burde jeg gå tilbake til å ha malt i flaskene, eller skulle ikke det vere nødvendig?

Back
Topp