Proaktiv fra TvShop

*LC*

Gift med forumet
Noen som har prøvd? Har bestilt. Er desperat etter å finne noe som funker mot uren hud. Blir gaaaal snart[:'(]! Håper den funker og at det mot alle odds ikke er no søppel som alt annet på TvShop er.

Fungerte som en drøm for meg [:D] Meeen så ble jeg ganske lat å orket ikke å styre med alle di forskjellige kremene å vaskingen hver morgen å kveld.. Men skal si det fungerte bra når jeg gjor det [:D]

Å det var deilig å høre[:D]. Takk... håper det funker like godt på meg[:D].

Jeg sverger til MD Formulations.

Vet ikke så mye om ProActive, men TV Shop er TV Shop, for meg.

Uansett:

Har du fet hud? Eller bare urenheter? For det kan være for sterkt hvis huden ikke er dryppende fet, og du vil få tørr hud med kviser.. Not good..

Et tips er å kutte ut melkeprodukter en periode. Det kan skape urenheter..

ORIGINAL: fairy

Jeg sverger til MD Formulations.

Vet ikke så mye om ProActive, men TV Shop er TV Shop, for meg.

Uansett:

Har du fet hud? Eller bare urenheter? For det kan være for sterkt hvis huden ikke er dryppende fet, og du vil få tørr hud med kviser.. Not good..

Et tips er å kutte ut melkeprodukter en periode. Det kan skape urenheter..

Ja jeg vet.... tvshop er tvshop[&:], men salongprodukter er så sabla dyrt[:'(]. Må bare prøve, før jeg satser dyrt[;)]. Jeg har ikke fet hud, men har "hormonelle" kviser spesielt på haka[:'(]. Håper ikke Proaktiv har motsatt effekt da[&:][;)].
Kutte ut melkeprodukter, det var et godt tips. Nok en ting jeg kan prøve hvis ingenting annet virker. Takker for svar[:D].

Jeg kjøper mine MD Formulationsprodukter her:

www.prettyskin4less.com

Der koster de ikke skjorta.[:D]

Ellers er det sabla dyrt, ja..

Jeg bruker en Matis fuktighetskrem som jeg ikke finner billig noen steder.. Koster 650 kr i salong.[:'(] Men den er så braaaa!

Back
Topp