Private practice/greys anatomy

funny_bunny

Forumet er livet
Når i greys er det man bør begynne å se på private practice også?

Har nettopp sett episode 1 av sesong 3 av greys, da var ikke addison med... er det da meningen att manskal bgeynne å se private.. eller kan det vente litt til?

4 dager til jeg har private klar nemlig, og jeg kjeder meg[8D]

Hehe, det er jo to forskjellige serier, så du kan vel begynne å se de når du vil? [8D][8D]

ORIGINAL: Drea89

Hehe, det er jo to forskjellige serier, så du kan vel begynne å se de når du vil? [8D][8D]

hehe.. jo forsåvidt..
men har forstått det slik att det er lurt å se de paralellt fordi de inneholder momenter fra hverandre siden private er en spin off fra greys[8|]

Du kan selvsagt se det når du vil, men om du vil vente til det er "naturlig" så fortsetter du å se Greys helt til du oppdager at NÅ er private practis introdusert. Pilot-programmet til PP gikk som en episode av Greys.

private p synes jeg var kjedelig, så jeg ser bare Greys[;)]

ORIGINAL: funny_bunny

hehe.. jo forsåvidt..
men har forstått det slik att det er lurt å se de paralellt fordi de inneholder momenter fra hverandre siden private er en spin off fra greys[8|]

Jeg har bare sett Greys, men skal se Private Practice nå snart tenkte jeg! :D

ORIGINAL: *Stella*

Du kan selvsagt se det når du vil, men om du vil vente til det er "naturlig" så fortsetter du å se Greys helt til du oppdager at NÅ er private practis introdusert. Pilot-programmet til PP gikk som en episode av Greys.

Ok, så det oppdager man når man ser på greys?
Da bare fortsetter jeg å se på greys da[:D]

ORIGINAL: funny_bunny

hehe.. jo forsåvidt..

Jeg har bare sett Greys, men skal se Private Practice nå snart tenkte jeg! :D

Jeg syns PP ble kjedelig så gadd ikke å se det, men da derek behandlet denne gravide blonde jenta i Greys skjønte jeg at noe manglet, da hun plutselig ikke kunne prate i begynntelsen av den nye episoden. Undersøkte litt, og måtte laste ned en episode med PP som foregikk på Seattle Grace. Så de har blandet handlingen sammen, regner med det er for å trekke publikum til PP.

Og så tror jeg dette har skjedd på nytt i sesong 6 nå, for noen fra Greys har vært i LA hos Addison, men jeg har ikke lastet ned mer pp.

Må vel kanskje begynne å se på det igjen så jeg finner ut hvem som var far til ungen til Violet. [8D]

Syntes faktisk sesong 6 av greys er litt kjedeligere enn sesong 3( eller det 4?) av PP...
Pp er blitt mye mere spennende...

Back
Topp