Private klinikker i Oslo

Ørkenblomst

Forumet er livet
Oktoberfruene 2018
Snøkrystallene2021❄️
Er det noen av dere som har erfaring eller har hørt noe om de forskjellige private fertilitetsklinikkene i Oslo?

Klinikk Hausken
Livio
Fertilitetssenteret
Medicus

Har hørt om Medicus og Klinikk Hausken. Flere som skryter av begge to, men har vel hørt mest positivt om Medicus:)

Vi brukte Fertilitetssenteret i påvente av samtale hos Porsgrunn i 2016. Var kjempe fornøyde, selv om det ikke ble barn ut av det. Følte oss veldig godt ivaretatt av både lege og sykepleier. Kan anbefales på vårt erfaringsgrunnlag i hvert fall :)

Vi har kun hatt ett møte med Hausken, men har mailet noe, og snakka på tlf. Jeg har et veldig godt førsteinntrykk av dem, og gleder meg veldig til å få satt i gang med ett forsøk der:)

Jeg har vært hos Hausken og er tilbake der nå for unge nr 2, de er helt fantastiske og atmosfæren der er så avslappende og behagelig :-)

Vi har vært både på fertilitetssenteret og hos Hausken. Fornøyd med begge, men holder en knapp på Hausken:-) Masse kompetanse, tenker utenfor boksen, mye varme og omtanke. Fantastiske lokaler også, eget rom med seng, toalett og dusj i forbindelse med uttak:-)

Har erfaring med Livio. De var fleksible, raske, tilgjengelige og vi følte oss sett. Vi hadde ikke mange og kompliserte utfordringer - høy alder på meg og slappe svømmere på sambo. Men det var suksess og jeg vil klart anbefale Livio.

Takk for svar jenter :Heartred

Så fremt dette går veien, så klarte vi å bli gravide nå rett før utredning :wav

Back
Topp