Privat ultralyd

Vi var på privat ultralyd tidlig sist, men denne gangen venter vi litt. Vi var veldig fornøyd med en vi tok privat rundt uke 12 sist, så vi bestilte time der igjen nå :)
 
Da har han sikkert brukt feil uttrykk i henvisningen, slik at de oppfattet det som en tidlig ultralyd (som per definisjon er i 11-13). Ring dem og si at det var tiltenkt en undersøkelse i uke 7 for å vurdere om det er en klinisk graviditet.
Fikk ikk gjort noe med det, så da har vi bestilt TUL neste uke privat :happy: Gir meg trygghet å få sjekket at det er liv :Heartpink
 
Bestilt privat tidlig ultralyd 26. mars (6+4) for å sjekke hva/hvor/hvem/om inni der :smiley-ashamed004 Etter det skal jeg prøøve å holde meg til ordinær i uke 11-13, om det er inkludert ultralyd, men det er evig lenge å vente gravid:laughing002 Om jeg ikke får ordinær ultralyd før uke 18 bestiller jeg en ny privat rundt uke 11-12:Heartpink
 
Jeg har blitt fulgt opp av gyn, siden vi hadde prøvd så lenge. Han ba meg komme på tidlig UL i midten av uke 5.
har hatt en tidligere exu, så syntes det er betryggende, og selvsagt å se om alt er som det skal :love7
 
I de andre svangerskap har jeg hatt privat i uke 7 og 13 med første, og med andre i uke 13
Med nr 3 hadde jeg vel i uke 6 og 13. Dette var før alle fikk TUL. Nå har jeg hatt oppfølging av gynekolog og skulle fått i uke 6, men pga påskeferie så får jeg da i uke 7. Eller 6 + 4 da :) Så håper spiren sitter til det! Hadde jeg ikke fått den timen så hadde jeg nok bestilt time i uke 7/8 selv.
 
Var på ultralyd i går og ble estimert til 6+ noen dager, litt vanskelig å si eksakt.. men hjertet banket sterk og alt så veldig fint ut foreløpig :joyful::Heartpink super glad og letta! Eneste er at jeg trodde jeg var lenger på vei.. men tydeligvis ikke… og det var litt trått, for har allerede begynt å få bølger av kvalme igjennom hele dagen.. syns det var tidlig å bli såpass dårlig allerede nå :shifty:
 
Var på ultralyd i går og ble estimert til 6+ noen dager, litt vanskelig å si eksakt.. men hjertet banket sterk og alt så veldig fint ut foreløpig :joyful::Heartpink super glad og letta! Eneste er at jeg trodde jeg var lenger på vei.. men tydeligvis ikke… og det var litt trått, for har allerede begynt å få bølger av kvalme igjennom hele dagen.. syns det var tidlig å bli såpass dårlig allerede nå :shifty:
så heldig som fikk høre hjerteslag i dag! Gleder meg sånn til det er vår tur :love7 Jeg er 6+3 (menstermin) men tror selv eggløsning var forsinket pga negativ test fram til 2 dager over ikm. Jeg er også kvalm og vært det i flere dager, blir gradvis dårligere. Håper formen din er sånn passe ok. Det er vel ikke tidlig i graviditeten man sier at man håper det går helt over :shy:

Var babyen stor ca? Hva klarte dere å se? Eller var det bare en liten klump?
 
Ultralyd i dag, så bare frøet. Var alt for lite for å se hjerte. Så er nok kortere på vei enn eg trudde. Ho ba meg komme i neste uke for å se hjerte, men siden vi skal inn i uke 9 venter eg til da. Var godt å se at det iallefall var ein baby der og at babyen var i livmora :D
 
Bestilt time til 6+1, det er da vi har vært på tidlig ultralyd med de to andre barna våre for å se om det er hjerteaktivitet :Heartred
Skal på ny igjen i uke 10 for å ta NIPT, regner med det blir før den ordinære TUL'en.
 
så heldig som fikk høre hjerteslag i dag! Gleder meg sånn til det er vår tur :love7 Jeg er 6+3 (menstermin) men tror selv eggløsning var forsinket pga negativ test fram til 2 dager over ikm. Jeg er også kvalm og vært det i flere dager, blir gradvis dårligere. Håper formen din er sånn passe ok. Det er vel ikke tidlig i graviditeten man sier at man håper det går helt over :shy:

Var babyen stor ca? Hva klarte dere å se? Eller var det bare en liten klump?
Vi så plommesekken(?) og ei lita «bønne» ved siden av.. :happy: ca 0,5cm målte jordmor til, men ho ga beskjed om at det kan være litt feil, når det er såpass tidlig.. men veldig glad for hjerteslag :Heartpink:joyful: Håper ikke kvalmen din blir for ille.. jeg har hatt et par dager som har vært ok nå, klart å gjort jobben min hvertfall.. håper det holder seg slik, så jeg kan holde meg igang med jobbing. Da går tiden fortere :angelic:
 
Skal på privat ultralyd 10.april, da er jeg 7+6. Gruer og gleder meg. Sist gang jeg var på ultralyd i forbindelse med forrige svangerskap, så var det helt tomt (BO).
 
Å er så spent.. enda to uker igjen til jeg forhåpentligvis får sett knøtte... det GÅR SÅ seint...
 
Å er så spent.. enda to uker igjen til jeg forhåpentligvis får sett knøtte... det GÅR SÅ seint...
Eniiiiiig. En uke igjen her, men har aldri holdt en hemmelighet for familien så lenge før. Har jo allerede visst om graviditeten i to uker. Føles jo ut som to år!! :laughing002
 
Back
Topp