Privat ultralyd :D

Drømmespira

Betatt av forumet
Februarlykke 2015
Litt sein oppdatering, men i går var vi på privat ul! :D H*n samarbeida dårleg, men han fekk etter mykje om og men fått målt alle nødvendige mål, og vårt litle mirakel er frisk som ein fisk :D to bein og to armar, h*n målte heile 4.98 cm :) og hjertelyden var heilt fantastisk å høyre på :D noko so vakkert :D vi gledar oss stort! Dette e ein ubeskrivelig stor følelse! Vi blir faktisk til tre :D

ImageUploadedByBV Forum1405775430.088099.jpg

han sa vi var 11+5 og vi fekk ny termin 1. Februar. Nokon som veit om vi får ny termin når vi har eit Ivf mirakel i magen? Meiner eg har lest at vi ikkje får det? Vi må vel bere forholde oss til den terminen som sjukehuset har satt? :)

No har vi tatt ferie og har bestemt oss for å fortelle om vårt litle mirakel! Litt skummelt men samtidig ein STOR glede :D legen har gitt klarsignal so då velger vi å stole på han :D

Nyt finværet dei som kan! Det gjer vertfall vi :D

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡

Nydelig! Gratulerer med vel overstått UL :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Tusen takk :D ja ein liten perfekt krabat :) så stolt!!
Ok.. Men trur uansett ikkje dei kan flytta vår termindato då vi veit eksakt korti den litle blei unnfanga :) ikkje på dagen selvfølgelig! Men 14 dagar etter innsett av gullegget var graviditetstesten veldig positiv og blodprøven der etter :) vi holder oss til 11+2 vi idag :)

Tusen takk :D ja ein liten perfekt krabat :) så stolt!!
Ok.. Men trur uansett ikkje dei kan flytta vår termindato då vi veit eksakt korti den litle blei unnfanga :) ikkje på dagen selvfølgelig! Men 14 dagar etter innsett av gullegget var graviditetstesten veldig positiv og blodprøven der etter :) vi holder oss til 11+2 vi idag :)

Mener å huske at de ikke flytter termindato ved ivf. Jeg bør flytta med datteren min men var ikke den de forholdt seg til iom at de vet nøyaktig når h*n har blitt unnfanget.

Mener å huske at de ikke flytter termindato ved ivf. Jeg bør flytta med datteren min men var ikke den de forholdt seg til iom at de vet nøyaktig når h*n har blitt unnfanget.
Ja det var det eg trudde :) takk for svar :)

Så herlig å lese!! Og så fantastisk at legen har gitt klarsignal til å fortelle at du er gravid :Heartred Gleder meg så ekstremt til å ikke måtte holde det hemmelig lengre!

Back
Topp