Privat ul?

Nei, med mindre du skal ha en svangerskapskontroll i tillegg :)

Jeg fikk beskjed om at jeg skal ha det med på alt som har med svangerskapet å gjøre :-/ var innom legen for å sjekke for urinveisinfeksjon, så tok hun en kjapp lytte/føle test på magen etterpå og skrev på helsekortet :/
Privatultralyden min også
Men er vel kanskje litt individuelt hva leger, jordmødre og gynekologer føler skal stå på :)

Jeg fikk beskjed av jordmord å ha med helsekortet OVERALT, for det var det eneste "beviset" på at jeg er gravid om det skulle skjedd meg noe.. Alt står der. Men må si jeg er dårlig på det :p

Ta det med deg :) jeg har fått beskjed å ha det med meg overalt ;)

Du må aldri la barnet ditt glemme det, altså! Burde tas opp i konfirmasjonstalen:D

Har du noen magefølelse på kjønn, da?
Hehe, det kommer jeg aldri til å glemme :p siden jeg har vært på til sammen 3 ul og den har nektet å vist seg :p

Tenker egentlig gutt, siden jeg har 2 fra før, men har en del tegn som sier jente, så jeg vet ikke helt va jeg skal tro :p

Hehe, det kommer jeg aldri til å glemme :p siden jeg har vært på til sammen 3 ul og den har nektet å vist seg :p

Tenker egentlig gutt, siden jeg har 2 fra før, men har en del tegn som sier jente, så jeg vet ikke helt va jeg skal tro :p

Greit å ha litt lett ammunisjon;)

Åååå, så spennende! Tenk så heldig nurket blir med to storebrødre! Får håpe en eventuell 3D gir svaret, da, så du kan male rommet! Bedre seint enn aldri:D

Greit å ha litt lett ammunisjon;)

Åååå, så spennende! Tenk så heldig nurket blir med to storebrødre! Får håpe en eventuell 3D gir svaret, da, så du kan male rommet! Bedre seint enn aldri:D
Hehe, sant det :)

Ja, verdens heldigste <3 di er fantastiske gutter :)
Ja det er lov å håpe :p merker at jeg er begynt å ta det som det kommer ang kjønn, er suuuuuper fornøyd så lenge vi får vite at den er frisk :) så er det bonus vis vi får vite kjønn :D

Back
Topp