Privat ul :)

Så fine bilder :D

åååh se der :D

Jeg har sagt det før og sier det igjen.. Det ER så godt å få den bekreftelsen på at alt ser bra ut <3
Og det er sant som du sier.. det er mye baby i fordold til hvor små de faktisk er.

Jeg har skrevet det før, men det forrige svangerskapet mitt haded jeg endel ul fordi det skjedde ulykker på jobb og jeg fikk plutselig sinnsyke smerter osv.

Men første gang jeg så spiren min var jeg bare 5+5 og de ville finne ut hvor langt jeg var på vei.
Når jeg så 12+5 fikk alvorlige smerter så jeg trodde jeg skulle miste så så det jo ut som en baby.
Noe jeg også kommenterte til legen som gjorde ultralyden.

"Men det er jo en baby!!!"
Hun så noe rart på meg typ, den dama der må være bortkokt hvis hun ikke skjønte at hun var gravid med en baby.

Men å se forskjellen var så.. stort. Jeg hadde ikke forventet det :)

Åh ja det er så hærlig å få hilse på knøttet. Fikk sett mitt lille knøtt for 2 uker siden, 8+5 og skal tilbake på ul i uke 12+0, neste uke. Er 10+6 idag. Blir så hærlig og spennende å få se knøttet igjen.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

åååh se der :D

Jeg har sagt det før og sier det igjen.. Det ER så godt å få den bekreftelsen på at alt ser bra ut <3
Og det er sant som du sier.. det er mye baby i fordold til hvor små de faktisk er.

Jeg har skrevet det før, men det forrige svangerskapet mitt haded jeg endel ul fordi det skjedde ulykker på jobb og jeg fikk plutselig sinnsyke smerter osv.

Men første gang jeg så spiren min var jeg bare 5+5 og de ville finne ut hvor langt jeg var på vei.
Når jeg så 12+5 fikk alvorlige smerter så jeg trodde jeg skulle miste så så det jo ut som en baby.
Noe jeg også kommenterte til legen som gjorde ultralyden.

"Men det er jo en baby!!!"
Hun så noe rart på meg typ, den dama der må være bortkokt hvis hun ikke skjønte at hun var gravid med en baby.

Men å se forskjellen var så.. stort. Jeg hadde ikke forventet det :)

Haha, jeg kunnet kommet med den samme kommentaren i går ;) Er første gangen jeg går til privat-ul så tidlig, så jeg har aldri opplevd å se en baby som er så liten :P :P Vart litt overrasket selv over hvor mye baby det faktisk var!!
Gøy :D

Wii så kjekt :-) fine bilder du fikk!
Er selv veldig fascinert over hvor mye baby det er selv om den e så liten! :-D faktisk! :-D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så nydelig <3

Back
Topp