Privat UL på Hamar

Aleksing

Elsker forumet
*MIA*
Påskeliljene 2022 ❤️
Er det noen som vet om noen som er flinke på privat UL i Hamar området?

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Volvat på Hamar tilbyr dette, men de er dyre! 1750 kr tror jeg :o
Ouch, det blir alt for dyrt:confused: syns egentlig ikke vi har råd i det hele tatt, så det bør ihvertfall ikke koste mer enn 1000 syns jeg.

Tror det er få som tilbyr UL til en 1000-lapp altså :o
Ok, det er rundt det jeg har hørt fra andre, men koster det særlig mer får jeg bare smøre meg med tålmodighet og vente:p

I oslo får man til tusenlappen. Hamar er det litt verre med,ikke så mange som tilbyr.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Oj 1750! Jeg tok forrige gang og betalte 800. Bor på sørlandet, et lite sted;)

Volvat i Fredrikstad tar 1100kr..... Sjekka Hamar også, koster 1095..... :-)
Takk for det, da skal jeg jammen prøve å få rota fram noen kroner:D

Har du mulighet så dra til Lillehammer, 500,- hos Dr.Lorentzen.

Ikke vært der selv, men har bestilt time og har lest positivt om han på andre forum (åpent på kveldstid).

Har du mulighet så dra til Lillehammer, 500,- hos Dr.Lorentzen.

Ikke vært der selv, men har bestilt time og har lest positivt om han på andre forum (åpent på kveldstid).
Takk for tipset:)

1095 på Hamar? Hvor fant du det? Jeg var på UL der for noen uker siden og betalte 1750.. Har de virkelig gått ned nesten 700 kr på noen uker? Da føler jeg meg lurt iallefall!

http://volvat.no/priser/hamar/gynekologi1/

prisene stemmer kanskje ikke?! Jeg betaler ihvertfall den prisen det står under fredrikstad i fr.stad... virker rart, men kanskje det er noe tillegg, eller at det er forskjellig praksis ang pris...

ja det er sure penger... Men det står at prisene er gjeldene fra 01.01.13.... Gå inn på volvat og se... Da hadde jeg ringt å hørt. 700kr er ganske mye penger... :-(

ja det er sure penger... Men det står at prisene er gjeldene fra 01.01.13.... Gå inn på volvat og se... Da hadde jeg ringt å hørt. 700kr er ganske mye penger... :-(
Men 1095 ikke medlem gynekologi ja, det er hvis du skal ha konsultasjon hos gynekolog. Skal du ha ultralyd er det andre priser hos gynekologen :o

Back
Topp