Privat UL Oslo

Glad90

Blir kjent med forumet
Hei!
Jeg tenkte jeg ville ta privat UL før påske, slik jeg forhåpentligvis vet at alt er bra og kanskje kjønn :) noen som kan anbefale klinikk? Pris?

Jeg var på Volvat, hos en dame som het Helena Enger. Veldig søt - tok seg god tid til å forklare og vise oss babyen:) klarte til og med å berolige min mann - som har helt sykehus og lege skrekk;-)

Vi reiser fra Oslo til Jessheim til dr Martin Lundring, var så utrolig fornøyd med ham sist. Fikk time onsdag 25., de hadde visst veldig mye pågang nå. Han jobber også som spesialist i fostermedisin på Ahus, men mulig han skal avvikle på sykehuset for klinikken hans på Jessheim skal utvide åpningstidene fra 1.april...

Har også hørt mange er fornøyd med dr.Trolle på Majorstua.

Anbefaler i alle fall at du sjekker hvilke kvalifikasjoner de har som utfører undersøkelsen, om de er bare "ultralydtekniker" som en vi vurderte for 3D-ul sist, eller faktisk medisinsk utdannet gynekolog/obstetriker, evt med spesialistutdanning i fostermedisin. Det har så mye å si om man får gode og medisinsk forankrede svar eller bare "du, her synes jeg det ser litt merkelig ut, så jeg tror du bør be om henvisning til sykehuset for å få sjekket opp litt"... Dr Lundring fortalte oss sist at han hadde fått en del henvisninger hvor folk hadde vært hos "hvemsomhelst" og fått mer bekymringer enn svar, og så blitt sendt på sykehuset, hvor de fant at ingenting var galt, men ultralydbildene hadde blitt feiltolket pga feil eller manglende informasjon fra den som foretok undersøkelsen.

Tusen takk for svar :) har sjekket opp på Volvat og bestilt time der neste uke

Hadde absolutt tatt dr Trolle på majorstuaklinikken. Mannen er en legende. 1250kr og han sjekker alt. Kromosonfeil, hjertefeil, str etc. :)

Vi var på familie-klinikken på Majorstua. Hyggelig dame som tok seg good tid til å vise og forklare. Kr 1350. Fikk også med et par bildeutskrifter + cd med mange bilder og et par videosnutter. Veldig høy kvalitet på bildene synes jeg.

Jeg er veldig fornøyd med Oslo jordmor og ultralydklinikk! :) men har hørt veldig mye bra om Lundring på Jessheim :)

Jeg skal på Bærum gynekolog denne uken, står på hjemmesiden hennes at det er medisinsk ul og at hun sjekker nakkefold osv :) 1300kr. Lest mye om henne og virker veldig ålreit!

Jeg har akkurat Vært på jordmor og ultralydklinikken på Majorstua. Strålende fornøyd! Jeg kjøpte en sånn pakke, 12 ukers ul + 3D ul til 2200.. noe jeg syns er ganske grei pris :) og det er Jm som jobber der som tar seg veldig god tid.. jeg fikk også vite kjønn i uke 12.. Hun turte ikke å si 100% , men var ganske sikker :)

Jeg har akkurat Vært på jordmor og ultralydklinikken på Majorstua. Strålende fornøyd! Jeg kjøpte en sånn pakke, 12 ukers ul + 3D ul til 2200.. noe jeg syns er ganske grei pris :) og det er Jm som jobber der som tar seg veldig god tid.. jeg fikk også vite kjønn i uke 12.. Hun turte ikke å si 100% , men var ganske sikker :)
Hvem var du hos? :)

Jeg ble overrasket over hvor god tid jordmoren brukte :) fantastisk opplevelse :)

Hvem var du hos? :)

Jeg ble overrasket over hvor god tid jordmoren brukte :) fantastisk opplevelse :)
Hun het Stine :)
Ja helt fantastisk, lå å så på bebin i hvertfall 3 kvarter.. og det beste er jo at vi kan dra dit på kveldene :) har veldig lyst å ringe Ullevål og si jeg ønsker henne til OUL :)

Hun het Stine :)
Ja helt fantastisk, lå å så på bebin i hvertfall 3 kvarter.. og det beste er jo at vi kan dra dit på kveldene :) har veldig lyst å ringe Ullevål og si jeg ønsker henne til OUL :)
Det var hun jeg hadde og! Kjempekoselig dame :) hun fikk også henvist meg til gyn.pol pga cyste. Hun var usikker på hva det var og da tok hun med bilde til fosterdiagonistikk på Ullevål :) tviler på at man får velge, de har vel allerede satt opp en tipper jeg, men du kan jo prøve :)

Back
Topp