Privat ul i Stavanger

Beckymams

Just keep swimming
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Vi tenkte å kanskje ta privat ul når vi er på ferie, er det noen som kan tipse om plasser i Stavanger man kan få tatt privat ul? :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg har bestilt time hos gynokolog Rosa på Hinnaklinikken. Hørt mye bra om henne. Jun er fra Island blant annet.

Venter en liten i februar ❤️

Siris ultralyd og fem jordmødre

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Takk for tipsene! Da er det bare å ringe å sjekke om de har ledig time når vi kommer :)

Sent from my iPad using BV Forum

Sigrids ultra :-) Jeg har dårlig erfaring med hun islandske Rosa. Var på utredning hos henne da jeg bare mistet gang på gang. Hu ga meg skylden for at jeg ikke ville jobbe redusert og sa at man måtte ta valg. Den egentlige årsaken til alle mine Sa var progesteronmangel :-( Heldigvis traff jeg på en annen gyn som ble min reddende engel :-)

Termin 2. februar 2015❤️

Sigrids ultra :-) Jeg har dårlig erfaring med hun islandske Rosa. Var på utredning hos henne da jeg bare mistet gang på gang. Hu ga meg skylden for at jeg ikke ville jobbe redusert og sa at man måtte ta valg. Den egentlige årsaken til alle mine Sa var progesteronmangel :-( Heldigvis traff jeg på en annen gyn som ble min reddende engel :-)

Termin 2. februar 2015❤️
Sier du det ja? De på jobb skrøyte sånn av na!

Venter en liten i februar ❤️

Back
Topp