Privat UL i Oslo

• Trådstarter Trådstarter Iza9
  • Opprettet Opprettet
I

Iza9

Guest
Vet ikke om dette er spurt om før. :p
Skal hjem (jepp, kaller det fortsatt hjem selv om jeg ikke bor der lengre :p ) til Oslo i mai, og tenkte å få tatt en privat ul der.
Noen som har erfaringer med noen? Pris er ikke nøye, selv om billigst mulig er det beste såklart...

Majorstuaklinikken - Carsten Trolle. Har vært der ved spontan abort og når det nå har gått bra uke 7 og 12. Vi har vært kjempe fornøyd!

Balderklinikken, Anne Stensløkken. Fantastisk gynekolog! Noe dyrt da, men jeg syns det er verdt det.

Hun på familieklinikken på Majorstua er også veldig hyggelig - du får med bilder og cd ^-^ men priser er på ca 1300

Carsten Trolle her også, utrolig dyktig og informerende :-) Har bestilt time der selv :)

Carsten Trolle på Majorstuaklinikken eller Trine Tromsdal på Volvat.

Vi var på Oslo Medisinske senter i Oslo sentrum. 1200 kr. Vi tok i uke 7 og da var det innvendig ul. De har 3d der men det er kun når forsterket er litt større. Veldig hyggelig lege som tok den.

Vi gikk til Ultralydklinikken ved Lysaker sist og var veldig fornøyd. Har bestilt time til jeg er 12+1 denne gang. :)

Vi var på Oslo Medisinske senter i Oslo sentrum. 1200 kr. Vi tok i uke 7 og da var det innvendig ul. De har 3d der men det er kun når forsterket er litt større. Veldig hyggelig lege som tok den.
Kan man få time der på dagen til ultralyd?

Vi bestilte pr tlf halvannen uke før, men kan hende du kan få raskt. Det er jo mange klinikker i Oslo som gir ul, så bare ring rundt når de åpner på tirsdag og sjekk :) masse lykke til! :)

På Volvat kan du bestille på nett ;)

Jeg var på Jordmorklinikken på Majorstua. Veldig hyggelig jordmor der! Fikk med bilder og video av det bittelille hjertet som slo :) de har også en som kan sette akkupunkturnåler mot f.eks gravidplager. Har slitt med mageknip de siste ukene, men det er nesten helt borte nå! :)

Back
Topp