Privat Ul i dag

høstbrud

BeHappy
Marsboerne 20 18
Endelig kom dagen med ul! Har vært veldig nervøs for MA siden jeg har hatt SA tidligere. Men heldigvis fant dr trolle at alt var i skjønneste orden :) :) 155 hjerneslag i min og "hoppet" opp og ned :D ble i tillegg satt frem, ifølge mensterm var jeg 12+6 idag, men ble satt til 13+3 :)
Anbefaler dr trolle på majorstuaklinikken! Veldig proff og ga masse informasjon. ImageUploadedByBV Forum1420647443.950663.jpgImageUploadedByBV Forum1420647455.332733.jpg

Herlig ♡ så bra alt stod bra til,og greit å bli satt frem eller? ;)
Ville han gjette på noe kjønn?
Jo mer jeg ser disse bildene jo mer spent er jeg på min ul i morgen! Er også bekymret for ma pga sa...

Herlig ♡ så bra alt stod bra til,og greit å bli satt frem eller? ;)
Ville han gjette på noe kjønn?
Jo mer jeg ser disse bildene jo mer spent er jeg på min ul i morgen! Er også bekymret for ma pga sa...
Alt stod bra til :) han sjekket og etter downs, hjerteklaffer, tok målinger og var rett og slett grundig. Var fantastisk å se lille snu seg opp og ned på skjermen, så er bare å glede seg til i morgen ❤️

Alt stod bra til :) han sjekket og etter downs, hjerteklaffer, tok målinger og var rett og slett grundig. Var fantastisk å se lille snu seg opp og ned på skjermen, så er bare å glede seg til i morgen ❤️
Fantastisk ♡ der jeg skal har jeg bare hørt masse positivt, så håper jeg får like god opplevelse der :)

Back
Topp