Privat ul i bergensområdet?

Drømmespira

Betatt av forumet
Februarlykke 2015
Eg har prøvd Volvat, sentrumslegene og ultralydklinikken i Bergen men alle går på ferie samtidig som oss :(og vi er i uke 12+0 andre uka i ferien. Det hadde vert så greit med ein liten bekreftelse på at alt fortsatt er som det skal i løpet av ferien eller rett før.
Noen som veit om andre som tar privat ultralyd i bergensområdet? :)

♡ Termin 6. Februar ♡

Hm.. Majorstuaklinikken? Eller er det sentrumslegene? Ellers vet jeg ikke om flere dessverre..

Sent from my iPhone using BV Forum

Eg har prøvd Volvat, sentrumslegene og ultralydklinikken i Bergen men alle går på ferie samtidig som oss :(og vi er i uke 12+0 andre uka i ferien. Det hadde vert så greit med ein liten bekreftelse på at alt fortsatt er som det skal i løpet av ferien eller rett før.
Noen som veit om andre som tar privat ultralyd i bergensområdet? :)

♡ Termin 6. Februar ♡

Jeg ringte majorstuaklinikken i sentrum igår, fikk time på fredag. jeg kunne velge tidspunkt hele dagen. så ring dit å hør :)

Tuusen takk!!! :D skal ringe med ein gang!

♡ Termin 6. Februar ♡

du må si fra om du får time da :) håper du får. jeg ringte rundt til alle igår selv. reiser på ferie neste uke. og ingen hadde ledig, men plutselig fikk jeg mail fra majorstua at de hadde ledig likevell :D så lettet og glad

Ja eg fekk time :D SO letta! No må eg bere fiksa med jobben, for siste timen var før eg egentlig er ferdig på min egen jobb :( SO spent! Håper eg finner frem! Det gikk ganske kjapt når ho forklarte veien :O Hehe

♡ Termin 6. Februar ♡

Ja eg fekk time :D SO letta! No må eg bere fiksa med jobben, for siste timen var før eg egentlig er ferdig på min egen jobb :( SO spent! Håper eg finner frem! Det gikk ganske kjapt når ho forklarte veien :O Hehe

♡ Termin 6. Februar ♡

så bra. det er veldig enkelt å finne fram. rett ved apoteket med garage :P
Hvor i bergen er du fra? første barnet?

så bra. det er veldig enkelt å finne fram. rett ved apoteket med garage :P
Hvor i bergen er du fra? første barnet?
Ååja :) takk snille! Då slepp eg å stressa sånn med da ;) eg bur på Sotra og vi venter vårt første barn ja :) Du då? :)

♡Venter et Ivf mirakel 6.Februar♡

Så bra at du fikk time! Syntes det virker som om alle som kan utføre ultralyd har ferie nå, utenom Majorstuaklinikken.

Fra mobil.

Så bra at du fikk time! Syntes det virker som om alle som kan utføre ultralyd har ferie nå, utenom Majorstuaklinikken.

Fra mobil.
Hehe! Ja og da trur eg jaggu du har rett i! :D veldig kjekt at dei hadde time vertfall ;) spent!

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡

Jeg bestilte time på nettet på ultralydklinikken i Bergen, og fikk bekreftelse på e-post. Det må vel være nok? Eller må man ringe også?

Jeg bestilte time på nettet på ultralydklinikken i Bergen, og fikk bekreftelse på e-post. Det må vel være nok? Eller må man ringe også?
Det er heilt sikkert meir en nok :D trur ikkje eg hadde ringt i tillegg :) korti fekk du time då?

♡ Venter et Ivf mirakel 6.Februar ♡

det er jo ikke så lenge til :) skal selv imorgen på UL og gleder meg til å se den lille <3
Ser på kalenderen nå, stemmer, mindre enn 3 uker!!! Gleder meg. Da er jeg 11+5, så håper å se fullt utviklet baby som skal bare vokse. Som min kjære sier - ul er den dyreste 15 minutters film han har vært på, men det er verdt hver krone!

Ser på kalenderen nå, stemmer, mindre enn 3 uker!!! Gleder meg. Da er jeg 11+5, så håper å se fullt utviklet baby som skal bare vokse. Som min kjære sier - ul er den dyreste 15 minutters film han har vært på, men det er verdt hver krone!

hehe, ja det er sant. jeg hadde ikke tidlig UL sist, men denne gangene MÅ jeg <3 syns det er verdt hver krone jeg og

Back
Topp