Privat ul i Bergen?

Jessjess

Elsker forumet
Hvor kan jeg gå til privat ul i Bergen? Som er billigst mulig? =) Noen som vet?

Eg skal på priv.UL i måren tidlig. Majorstueklinikken eller ka den heter. De tar 900 hvis du skal ha medisinsk undersøkelse også.. :) og da får du 2D og 3D med bilder på cd og papir med hjem :) Har ikke hørt noe om de fra før av, så er litt spent. :) kan oppdatere deg i måren ;)

Smørblomst1 skrev:
Eg skal på priv.UL i måren tidlig. Majorstueklinikken eller ka den heter. De tar 900 hvis du skal ha medisinsk undersøkelse også.. :) og da får du 2D og 3D med bilder på cd og papir med hjem :) Har ikke hørt noe om de fra før av, så er litt spent. :) kan oppdatere deg i måren ;)

Ja, det hadde vært supert om du kan gjøre! =) =) Takk! Lykke til i morgen da! =D

Jessjess skrev:

Smørblomst1 skrev:

Ja, det hadde vært supert om du kan gjøre! =) =) Takk! Lykke til i morgen da! =D

Det kan eg gjera veit du :) takk for da, grugleder meg veldig. Men da går nok greit får vi håpa :)

Har de gått ned i pris?

Jeg betalte 1500kr for tidlig ul i 2008 :/

Henger meg på den lurer jeg også :-)

Jeg var på ultralydklinikken på wergeland. Betalte 1000 kroner, fikk utskrift av bilder pluss DVD med bilder og noen filmer av babyen. Veldig fornøyd :)

MaiTjohei skrev:
Har de gått ned i pris?

Jeg betalte 1500kr for tidlig ul i 2008 :/

http://www.majorstuaklinikken.no/Bergen_Priser.html der inne på står det hvertfall det. Og når eg bestillte timen spurte eg ka det kostet og han sa 900,- så rekner med det. :) ellers får vi oss en overraskelse i dag.. :)

Da er jeg kommet tilbake fra UL. Betalte bare 900 kr :) og de var veldig greie der inne. Fikk et veldig bra inntrykk.. Fikk med meg 3 stk 3 D bilder, 5 stk 2D bilder og CD med 3D og filmer :) Vel verdt pengene :)

Back
Topp