Privat TUL

Jeg var på tidlig ultralyd i går, trodde da jeg var 7+3, men etter måling mente legen jeg var 8+1. Siden det fortsatt er så tidlig kan det vel endre seg? Ny termin ble 13. desember, men venter å ser hva de sier på den i uke 12 :p
Så gøy! I følge jordmoren som tok UL hos meg i dag var det temmelig unøyaktig å beregne termin ut fra mål så tidlig, men uansett fint at det er den veien du ble forskjøvet! Et bedre svar får du nok i uke 12
 
Jeg var på tidlig ultralyd i går, trodde da jeg var 7+3, men etter måling mente legen jeg var 8+1. Siden det fortsatt er så tidlig kan det vel endre seg? Ny termin ble 13. desember, men venter å ser hva de sier på den i uke 12 :p
Det kan endre seg ja. Målingene kan fort bli veldig unøyaktige så tidlig. Jeg ble målt alt fra 7+3 til 8+2. Min beregning(tempet) var 7+3 :)
 
Så gode nyheter i dag her :hello2
 
TUL i dag, 7+1. Blinkende hjerte og alt i skjønneste orden :love7 kanskje en dag eller to kortere på vei (det forklarer jo evt at jeg testet positivt litt sent), men hun mente det var så unøyaktig så tidlig at hun ville ikke endre termindato. Lettet nå :Heartred
Så utrolig fin måte å starte helgen på! Glad på dine vegne :love7
 
Veldig sent svar.
Nei jeg gjorde ikke det, han fikk vite om det etterpå og var ikke helt fornøyd med det...
Har ikke fått med meg..Ønsket du ikke å ha han med? Håper han ble glad når han fikk resultatet hvertfall?:Heartred
 
Fant hjerteblink på UL i dag :Heartred Legen mente jeg kun var 6+3,min menstermin sier 7+3,men jeg vet at det ikke kan stemme.. Litt kjipt å bli satt tilbake,men det stemmer mer i forhold til sannsynlig befruktning da.. men da har jeg hatt veldig høye HCG prøver i forhold til hvor langt jeg er på vei...blir visst ikke helt klok..
 
Fant hjerteblink på UL i dag :Heartred Legen mente jeg kun var 6+3,min menstermin sier 7+3,men jeg vet at det ikke kan stemme.. Litt kjipt å bli satt tilbake,men det stemmer mer i forhold til sannsynlig befruktning da.. men da har jeg hatt veldig høye HCG prøver i forhold til hvor langt jeg er på vei...blir visst ikke helt klok..
Sååå godt å høre. Kjedelig å bli satt tilbake, jeg ble og satt tilbake en hel uke med nummer to :Heartred
 
Fant hjerteblink på UL i dag :Heartred Legen mente jeg kun var 6+3,min menstermin sier 7+3,men jeg vet at det ikke kan stemme.. Litt kjipt å bli satt tilbake,men det stemmer mer i forhold til sannsynlig befruktning da.. men da har jeg hatt veldig høye HCG prøver i forhold til hvor langt jeg er på vei...blir visst ikke helt klok..
Det er uansett ikke supernøyaktig så tidlig! Gratulerer med hjerteblink :Heartred høye hcg-verdier og blinkende hjerte - det blir jo ikke bedre enn det!
 
Det er uansett ikke supernøyaktig så tidlig! Gratulerer med hjerteblink :Heartred høye hcg-verdier og blinkende hjerte - det blir jo ikke bedre enn det!
Nei,det sa jo legen også at så tidlig er det "innafor" . :)
 
Back
Topp