Bkno2683970
Andre møte med forumet
Var et lite hjerte der i dag
Booker igjen om 2-3 uker for en ny oppfølging. Ble målt til 6+2, som nok gir mening mtp. eggløsning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ble målt til 5++ i dag, gyn ville ikke si noe om dager, men menstermin er jeg 5+4 i dag, 32 dager lang syklus.Kan noen trygge meg?
Var på Ultralyd i dag. Trodde jeg var minst 6+0. Jordmor mener at jeg er ca 5+0 utifra hva hun ser ang. størrelse. Hun målte et "såvidt synlig foster" til 2 cm.
Greit, jeg kan ha hatt forsinket eggløsning. MEN, jeg har fulgt HCG ved flere anledninger og i dag er HCG på hele 17.000. !! Utifra alle tabeller burde den ikke være så høy dersom fosteret faktisk kun er 5+0, og jeg er 21 DPO.
Har noen lignende erfaringer? Ville man f.eks. kunne se tvillinger allerede på UL?

Gratulerer !!Endelig vår tur til privat tidlig ultralyd i dag. Var 6+0, noe jordmor sa seg enig i ut i fra målingene. Fikk da vite at vi venter toeggede tvillinger, der begge hadde bankende hjerter og plommesekk blir en travel høst neste år, da vi har to små barn fra før

Gratulerer! Så fantastisk fintEndelig vår tur til privat tidlig ultralyd i dag. Var 6+0, noe jordmor sa seg enig i ut i fra målingene. Fikk da vite at vi venter toeggede tvillinger, der begge hadde bankende hjerter og plommesekk blir en travel høst neste år, da vi har to små barn fra før

Wow! Gratulerer så mye !Endelig vår tur til privat tidlig ultralyd i dag. Var 6+0, noe jordmor sa seg enig i ut i fra målingene. Fikk da vite at vi venter toeggede tvillinger, der begge hadde bankende hjerter og plommesekk blir en travel høst neste år, da vi har to små barn fra før
Oi, wow! GratulererEndelig vår tur til privat tidlig ultralyd i dag. Var 6+0, noe jordmor sa seg enig i ut i fra målingene. Fikk da vite at vi venter toeggede tvillinger, der begge hadde bankende hjerter og plommesekk blir en travel høst neste år, da vi har to små barn fra før

Endelig flere i gjengen! Gratulerer med to!!Endelig vår tur til privat tidlig ultralyd i dag. Var 6+0, noe jordmor sa seg enig i ut i fra målingene. Fikk da vite at vi venter toeggede tvillinger, der begge hadde bankende hjerter og plommesekk blir en travel høst neste år, da vi har to små barn fra før
Takk! Veldig gøy, skummelt, spennende osv vet liksom ikke helt hva jeg går til lengreEndelig flere i gjengen! Gratulerer med to!!
Ikke jeg heller for å være ærlig! Sjokkerer meg enda hvordan vi skal klare to tilTakk! Veldig gøy, skummelt, spennende osv vet liksom ikke helt hva jeg går til lengre

Haha enig! Minstegutten på 2 år sover fremdeles ikke gjennom natten og deler seng med oss blir nok noen effektive søvntreningsrunder fremoverIkke jeg heller for å være ærlig! Sjokkerer meg enda hvordan vi skal klare to til![]()