Privat tidlig ultralyd

JulieMa

Andre møte med forumet
Hei. Jeg vurderer å bestille time til privat tidlig ultralyd. Jeg ser det varierer en del i pris hos de ulike, og lurer derfor på om det vil ha mye å si på denne ultralyden om man velger en dyr eller rimelig? Hvis det hadde vært senere i svangerskapet ville jeg nok tenkt mer i forhold til at den man går til er god på fosterdiagnostikk osv, men nå så tidlig er det vel i hovedsak kun for å sjekke om det er et foster der og hjertelyd? Er i Bergen hvis det har noen å si eller noen har noen anbefalinger, evt. noen man ikke burde dra til.

Det spiller nok ingen rolle. Sist valgte jeg ultralydjordmor i Sandviken, tror hun var den billigste jeg fant, var veldig fornøyd med henne. I ettertid har jeg sett mange anbefalinger her inne om en klinikk på Paradis, vurderer å prøve den når jeg blir gravid :joyful:

Bergen her også, jeg skal til Ultralydklinikken på Paradis. Jeg var der (i deres tidligere lokale) med første baby og var fornøyd.
Fra nettsiden: "Pris kr 1590,- som inkluderer 3D/4D samt vanlig 2D ultralyd. Du får med deg bilder og filmklipp digitalt, direkte til din mobiltelefon, samt en praktisk egendesignet mappe med utskrift av bilder." Synes det hørtes veldig greit ut for 1600kr.

Med baby 2 var jeg innom Jan Seglem Mortensen, ser at han nå er tilknyttet Sentrumslegene og at første ultralyd hos han koster 2100kr. Synes ikke han gjorde noe mer revolusjonerende enn de gjorde hos ultralydklinikken.

Jeg har vært både i Sandviken og på Paradis før. Jeg syntes kanskje hun i Sandviken er noe "varmere" som person om man kan si det slik, men begge gjør jobben som de skal. Valgte Paradis sist i okt og det var MA, tenkte å dra tilbake dit igjen for tidlig ultralyd da det er nærmest.

Jeg har vært både i Sandviken og på Paradis før. Jeg syntes kanskje hun i Sandviken er noe "varmere" som person om man kan si det slik, men begge gjør jobben som de skal. Valgte Paradis sist i okt og det var MA, tenkte å dra tilbake dit igjen for tidlig ultralyd da det er nærmest.
Har bestilt på ultralydklinikken på paradis, skal på mandag. De svarer også ganske raskt på Facebook om ma. Har spørsmål.

Back
Topp