Privat tidlig ultralyd

smash_

Glad i forumet
Snøkrystallene2021❄️
Søvnløs i september 2025
Har dere tenkt til å ta en privat tidlig ultralyd? I såfall hvilken uke?

Jeg får en tidlig ultralyd via klinikken (ivf), venter på time:dead: Blir nok i sv.uke 8.

Jeg ønsker nok det jeg også. Så blir nok rundt uke 7-8 tipper jeg:happy:

Skal ha 6+6 :)

Jeg skal ha 23/1, tror jeg da er 7+1. litt usikker pga ivf. Har lyst på tidligere da, men vet ikke om jeg får sett så mye da i så fall :think005

Spennende! Kan man se hjertet da?

Tror man kan se hjertet etter 6+0, men spørs litt på apparatet og hvor dreven den som tar ultralyden er. Så ingen må få panikk hvis de IKKE ser det på dette tidspunkt, men det er absolutt mulig! :joyful:

Tror man kan se hjertet etter 6+0, men spørs litt på apparatet og hvor dreven den som tar ultralyden er. Så ingen må få panikk hvis de IKKE ser det på dette tidspunkt, men det er absolutt mulig! :joyful:
Ikke sant. Jeg har sett på bilder og ser at jeg var mellom 7+0 og 8 med de to andre (og den som endte i MA i uke 9), så tipper jeg drøyer til omtrent samme tidspunkt :love2

Spennende! Kan man se hjertet da?
Ja, håper på det. Så er det godt å se at det er et barn i magen. ( eller to) Godt å få det bekreftet :)

Tenker å dra etter 7+0, for å se om det har utviklet seg. Har hatt to MA, seinest i okt/nov, så føler hode må sjekke om det utvikler seg før jeg kan tenke at det er noe..

Fastlegen har et ganske dårlig UL apparat (utvendig) som hun sjekket med idag (6+0). Hun klarte å se et fosteranlegg og et bankende hjerte, men var usikker på om hun så to fostersekker eller om det var fosteranlegget som «splittet» sekken så det så ut som to :hilarious: Så skal tilbake om en uke for å se pånytt! Også har jeg time hos gynekolog for ordentlig UL i slutten av måneden :love7

Fastlegen har et ganske dårlig UL apparat (utvendig) som hun sjekket med idag (6+0). Hun klarte å se et fosteranlegg og et bankende hjerte, men var usikker på om hun så to fostersekker eller om det var fosteranlegget som «splittet» sekken så det så ut som to :hilarious: Så skal tilbake om en uke for å se pånytt! Også har jeg time hos gynekolog for ordentlig UL i slutten av måneden :love7

Hurra!! :love017 Det er jo uansett veldig betryggende å se!

Back
Topp