Privat tidlig UL

Maja87

Glad i forumet
Har dere tenkt å dra på det?

Her dro jeg på det i uke 10+4 sist jeg var gravid og fikk se en boksende liten baby på 3,8 cm ;)
Følte at det var greit å se at alt var bra, før vi fortalte det til noen.

Har også bestilt time denne gangen også, da er jeg 10+1 :)
Så 15 April, kom nå!!! :)

Jeg skal 25 april, er vel c 11 uker da. Grugleder meg. Tiden går såååååå sakte :(

Her er jeg heldig som har fastlege som har eget supre ul apparat så kan egentlig bare spasere ned og få ul :p Fikk høre hjertellyden i uke 9 med nr.1. Supert!

Var 11+4 sist,
Jeg er 9+6 da jeg skal på 1 kontroll den 4 april, så bestiller en privat UL etter det.
Sikkert litt vente tid så det blir vel ca samme som sist tenker jeg.

Skal til gynekologen min fredag neste uke, så da satser jeg på å få se et lite hjerte.

Ellers skal jeg ha en spesialist i uke 12-14 for å utelukke sykdommer osv. Det er privat det også.

Jeg var i dag! 6+6, men hu mente jeg kun var 6+0.. Isåfall havner jeg i guinness rekordbok for verdens tidligste positive test, 4 dpo! Yeah right.. :D Uansett, skal tilbake tidlig i uke 11 for å sjekke at alt er som det skal. Vil sjekke nakkefolden også og da var visst tidlig i uke 11 lettest å se det. Blir noen lange uker.

Jeg lurer på hvordan dere får sånn time jeg? Ringer man jordmor (eller noen andre) og sier at man ønsker å bestille time?
Aldri gjort dette før jeg, også lurer jeg litt på hvorfor dere tar det.... :)

Jeg lurer på hvordan dere får sånn time jeg? Ringer man jordmor (eller noen andre) og sier at man ønsker å bestille time?
Aldri gjort dette før jeg, også lurer jeg litt på hvorfor dere tar det.... :)

Du googler bare opp et sted å ta ultralyd i nærheten av der du bor, eller som i mitt tilfelle har jeg allerede en privat gynekolog, og da bestiller jeg bare en time hos henne. Hun kjenner til en spesialist som gjør utvidede undersøkelser i uke 13 ca, så da ringer jeg og sier at jeg har fått han anbefalt, så får jeg time der. :)

Jeg skal også i uke 12, men har ikke bestilt ennå

Her vil vi få tett oppfølging Pga risikosvangerskap,men tenker å bestille en privat ul også denne gangen. Var på en i uke14 sist,men tror det blir litt tidligere denne gangen :)

Vi skal i uke 8, men det er ikke privat. Får denne oppfølgingen pga at det måtte til x antall pergo kurer før den satt. Hva kan man egentlig se så tidlig som uke 8?

jeg har veldig lyst til å bestille meg tidlig UL i uke 12 ca bare for å få bekrefta at noe er der :)

Jeg skal helt klart på tidlig UL, men tror vi venter til rundt uke 11 for da er det litt mer å se.
Siden jeg har mistet en gang så føler jeg at jeg trenger å vite at det er liv før jeg forteller det til alle og enhver.

Jeg fikk legen til å henvise meg til tidlig ultralyd jeg siden jeg ikke er helt sikker på termin da jeg hadde veldig lang syklus og spiren satt først etter 3 runder med pergotime. Håper jeg får svar snart

Back
Topp