Privat klinikk i Norge/Danamark

snoopy81

Forelsket i forumet
Jeg vil gjerne høre noen erfaringer fra dere jenter på hvor dere har valgt og hvorfor?[;)]

Vi er snart ferdig i det offentlige og vurderer sterkt noen forsøk i det private, siden vi faktisk har klart å bli gravid en gang.
Men det jo et hav av klinikker og det gjør det desto vanskeligere å velge.[:-] Hører selv til Porsgrunn, og er til dels fornøyd, men samtidig ikke helt. Føler at de til tider gjør litt lite inviduelle endringer, blir litt likt føler jeg.

Takknemlig for alle svar[:)]

Vi hører til hos Klinikk Hausken i Haugesund.. Har ikke prøvd det offentlige da vi ikke ville vente, så har ikke noe å sammenligne med..
Er kjempe fornøyd med klinikk Hauusken. Fikk kjempe god oppfølging, kjempe hyggelige leger og sykepleiere.
Følte oss veldig godt tatt imot..

Ingen av forsøkene våre der har vært like.. I tillegg til hormonene har vi prøvd Metformin (alle forsøkene), p-pille (før første forsøket), Klexane (blodfortynnende et forsøk) og Prednisolon (et forsøk).. Så har gjort litt forskjellig hver gang.. I tillegg har vel tiden på nesespray vært litt varierende fra 2 - nesten 4 uker.. Så de varierer.. En venninne som også hører til der har hatt helt annet medisinforløp enn meg..

Eg har hatt tre forsøk + et frys hjå Hausken og følte meg godt ivaretatt der. Forandra medisineringa frå forsøk til forsøk. Har og hatt eit forsøk hjå Maigaard i Dk. Likte meg og godt der nede[:)] Men er då dessverre fortsatt ikkje gravid[&o] Blei kun kjemisk gravid på mitt 3.ICSI hjå Hausken. Men må vel sei meg like fornøgd med dei to klinikkane i grunn.

Takk, takk[:)] Synes det er litt vanskelig detta her. Målet er jo at jeg skal sitte med en kul på magen. Har venner som bor i usa, og på visse klinikker der så stiller de en garanti. Slik at hvis man ikke blir gravid så får man pengene tilbake(er jo kriterier for dette, men usikker på hva det er). Interessant det, men er jo mye dyrere i utgangspunktet.

Noen som har erfaring fra aleris i oslo?

ORIGINAL: snoopy81

Noen som har erfaring fra aleris i oslo?

Vi har hatt 3 forsøk på Aleris Oslo. Utrolig fornøyd med de. Fantastisk hyggelige leger og sykepleiere der.
Ble gravid på vårt første forsøk, men det endte desverre i SA [:(][:(][:(]
Forsøkene var aldri like, de forandret medisinering hver gang.

Lykke til med valget.

Back
Topp