L
LillyMor
Guest
Jeg er også på C Medical, men er i gang med første forsøk der. Jeg fikk et veldig godt inntrykk første gangen jeg var der
Men etter flere timer der nå, sitter jeg også igjen med en følelse av at de ikke har tid til å informere godt nok. Plutselig endring av planer uten å informere godt nok. Dårlig tid føler jeg også de har som du nevner. Vi legger igjen mye penger så forventer mer av dem.
Ja, da har vi litt samme opplevelse. Vi fikk også veldig godt førsteinntrykk, men så dabbet det helt av. De kjenner oss ikke igjen fra gang til gang, husker ikke om det var lang eller kort protokoll jeg var på uten å lese journalen i timen foran oss osv. Sånne «småting» som får meg til å føle meg veldig utilpass. I tillegg bytter to leger på å møte oss og vi får ikke beskjed om hvilken. Plutselig var det en annen som tok egguttak, ikke den samme personen som satt opp på medisiner osv. Føler jeg litt at jeg er en «passasjer» på et tog som bare tøffer avgårde og at jeg får lite info. Men, hjelper jo ikke hvis ikke man sier ifra så jeg får prøve å si ifra og spørre litt mer neste gang vi er der.