Privat eller offentlig??

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Ser mange snakker om at har man barn fra før så må man  ta det privat. Jeg har ett og mannen har to, men han har mest sannsynligvis fått problemer pga diabetes. Må vi da likevel ta det privat og ut med 100 000??? Verdt det, er ikke det, men stor forskjell på 15 000 og 100 000[:)]

Takk for svar!![:)][:)] Er bare i tankeprosessen ennå og er nysgjerrig. Blir det til prøverør så er det jo bare å sjekke ut ja, men er ikke der helt ennå![;)][:)]

her hadde vi en fra før sammen (blei spontant gravid), men måtte ha hjelp til denne spiren.

han har i tillegg en fra før, men det har aldri vært nevnt at vi ikkje kan få offentlig hjelp,
men litt usikker ettersom de har barn på kvar deres kant.

Er jo sagt at man får hjelp av det offentlige til to barn (dersom man blir vurdert av klinikken til å få rett til hjelp),
men veit ikkje korleis en beregnar dette når en eller begge partar har barn fra før.

Hei
Etter som jeg har forstått så får du ikke offentligt forsøk når begge parter har barn fra før.
Men hadde for eksempel han ikke hatt så hadde det blitt dekket.
Men du kan få forsøk til redusert pris ved offentligt sykehus hvis de har kapasitet

Det hva det vi ble fortalt når vi startet på denne karusellen. For jeg har barn fra før men ikke min mann.
Men det viste seg at det hva problemer hos begge parter her så vi fikk offentligt.

Lykke til[:)]

Back
Topp