*yummymummy*
Gift med forumet
Jenta er 2 år og 2 mnd, han har ingen kontakt. Og i postkassen i dag ventet et brev, med en dna prøve, til et privat dansk firma.
Hva ville du gjort?
Hva ville du gjort?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det er nok fordi det sannsynligvis er enklere å få utført DNA-prøve i utlandet kontra Norge.tisseladd skrev:
Jeg vet ikke hvorfor han ikke har kontakt med sitt barn, men hvis det er sånn at du ikke ønsker at han skal ha kontakt, skjønner jeg at han vil DNA-testes. Det må være grusomt å ikke kunne ha kontakt med barnet sitt. Hvis han derimot ikke ønsker å stille opp for sitt barn, kan jo dette være nyttig for deg, siden du da kan bevise at ungen er hans, og at han plikter å ta sin del av ansvaret for ungen sin.
Jeg kjenner ikke til dette med DNA-tester, men ett dansk selskap?Trone skrev:
Er det vanlig å få brev om slike ting fra utlandet?
hmmm jeg tror jeg ville ha blitt litt skeptisk... Hvordan vet du at han faktisk tar prøve av seg selv og ingen andre?*Aulile* skrev:
Jeg ville ha ringt eller tatt kontakt med bf på mail/sms og spurt hva dette var for noe? Å at du gjerne stiller opp til dna med ungen, men DA skal dere ta prøven så du ser at han tar av seg eller noen du stoler på er der når han gjør det....
men nå vet ikke jeg forholdet deres imellom og noe mer enn det du har sagt har, så litt vanskelig å gi råd da...
ville fått time t DNA på lege eller noe, der han går t sin lege å du/jentå di t dåkkas lege, der kan han vell ikke juksa?*Tullingen* skrev:
han kan be om å få gjort det gjennom nav.. da må han møte på et legekontor, vise legitimasjon og du må gjøre det samme med jenta di... da tar de en blodprøve (De gjorde iallefall det da vi tok..).Dollface skrev:
Da er iallefall du sikker på at det er han det blir tatt prøve av.