Priskrigen

rosahårdått

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Følger du med på den nå? [emoji4] de sa det ikke skulle bli men Joda butikkene dropper priser [emoji4]

Hva er billig nå? Har ikke sjekka :) !

Er vel mest fornøyd med at det betyr billig frukt på kiwi ;) ohmnohm :)

Så prix hadde satt den prisen på påskegodteri i alle fall

Kikka ikke på påskegodt jeg når jeg var på butikken. Men så at det var 6.90 for smågodt og Sundt godt på kiwi. Ellers handla jeg det jeg skulle[emoji4]

Hadde mega drittdag på mandag, og når jeg da leste artikkel om priskrig på smågodt rett før jeg dro hjem ble det jaggu en liten pose smågodt på mandagskvelden. Ellers kjøper jeg ikke noe mer enn vanlig, blir jo ikke sunt fordi det er billig.

Husker i fjor, skulle kjøpe litt smågodt til påsken men det var helt umulig å oppdrive. Vi har ganske mange matbutikker i byen, men så godt som alle var HELT skrapa for smågodt. Lurer på hvor mange som egentlig sparer penger på den priskrigen? Folk må jo kjøpe ganske mye mer enn de pleier

Hadde mega drittdag på mandag, og når jeg da leste artikkel om priskrig på smågodt rett før jeg dro hjem ble det jaggu en liten pose smågodt på mandagskvelden. Ellers kjøper jeg ikke noe mer enn vanlig, blir jo ikke sunt fordi det er billig.

Husker i fjor, skulle kjøpe litt smågodt til påsken men det var helt umulig å oppdrive. Vi har ganske mange matbutikker i byen, men så godt som alle var HELT skrapa for smågodt. Lurer på hvor mange som egentlig sparer penger på den priskrigen? Folk må jo kjøpe ganske mye mer enn de pleier
De gjorde det i fjord når smågodt ķosta 2.50 eller noe. Men mange sparer ved å hamstre ting med lang holdbarhet som de bruker mye av.
Sist det var priskrig kjøpte jeg godt med surkål har ennå, tar opp ei pakke når jeg trenger. Har jo da spart siden jeg slipper å kjøpe det nå[emoji4]

Tror nok folk oftest bare bruker mer enn planlagt.. MEN husker i starten så solgte de hele bokser med godis, uåpna. De kan jo bevares ganske lenge.

Ene bekjente lagret i flere lufttette poser og hadde i flere mnder ^^

Tror nok folk oftest bare bruker mer enn planlagt.. MEN husker i starten så solgte de hele bokser med godis, uåpna. De kan jo bevares ganske lenge.

Ene bekjente lagret i flere lufttette poser og hadde i flere mnder ^^

Hvis man klarer det så er det jo genialt :)
Men tviler sterkt på at flesteparten av de som gikk amok på smågodt hadde det spesielt mye lengre enn påsken :P

Hvis man klarer det så er det jo genialt :)
Men tviler sterkt på at flesteparten av de som gikk amok på smågodt hadde det spesielt mye lengre enn påsken :P
Haha, nei - tror du har rett. Var i alle fall sånn her. Ca en kilo på tre dager :O

Det e på masse ting egentlig :

-gilde kokt skinke , 9,90
-bakepapir ferdige ark 5 kr
.- Toro bergensk fiskesuppe 5kr
- Toro meksikansk gryte 13kr
-ketchup og sennep 4kr
- sprøløk 5 kr
-pølsebrød 0,70kr
-juice 2 liter appelsin 5 kr
- juice 2 liter eple 4kr
-smågodt 6,90
-3pk kvikklunsj 10kr