Priskrig

Sommerbarn16

Forumet er livet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Nå nermer det seg påske og butikkene begynner og konkurere med prisene.
Vet dere om noe bra tilbud?

Kiwi har 3pk kvikk lunch for 18kr og idun ketchup og sennep til 5.90kr

Dette må jeg følge med på ;) har ikke fått med meg gode tilbud enda :)

Kiwi har Freia påskeegg til 14 kr, Rema har Nidar sine til 11 kr.

Kiwi har Freia påskeegg til 14 kr, Rema har Nidar sine til 11 kr.
Uff, kjente litt kvalme i magen bare av at de eggene blir nevnt. Vet ikke hvilke av de som er i lilla pakke. De er gode, de første 10sek, og så blir de så søte :wacky:

Uff, kjente litt kvalme i magen bare av at de eggene blir nevnt. Vet ikke hvilke av de som er i lilla pakke. De er gode, de første 10sek, og så blir de så søte :wacky:

Klarer bare spise sjokoladen rundt [emoji6] det hvite inni blir altfor søtt [emoji12]

Har samme problemet, mens kusinen min kan spise 3-4 av de i slengen :eek:
Det kan vanligvis jeg også! Fordelt på en hel dag da vell og merke! Elsker de![emoji7]
Sykt plaksomt at de er på priskrig nå når jeg er kvalm. Nå hadde jeg ikke klart et halvt en gang[emoji53][emoji15]

Det kan vanligvis jeg også! Fordelt på en hel dag da vell og merke! Elsker de![emoji7]
Sykt plaksomt at de er på priskrig nå når jeg er kvalm. Nå hadde jeg ikke klart et halvt en gang[emoji53][emoji15]
Kan jo kjøpe litt og spise når kvalmen er vekke da [emoji16]

Vi har kjøpt inn litt, men jeg har ikke lyst på selv [emoji12] godt tips.. [emoji85][emoji87] #kvalm

Haha jaaa! Skulle virkelig ønske jeg kunne. Meeen har en mann som ikke klarer å la snop ligge, så alternativet blir å kjøpe i smug å gjemme[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Og da står jeg heller over[emoji14][emoji14]
Haha, jeg skulle khøpe i dag men det var jo tomt allerede [emoji53]

Haha, jeg skulle khøpe i dag men det var jo tomt allerede [emoji53]
Såpass ja ! Det som er dumt med priskrigene påske-snop/maten er jo utsolgt før påsken starter..
Slik var det i jula 2015 også...Var tomme for julebrus før desember liksom[emoji28][emoji28][emoji28]

Såpass ja ! Det som er dumt med priskrigene påske-snop/maten er jo utsolgt før påsken starter..
Slik var det i jula 2015 også...Var tomme for julebrus før desember liksom[emoji28][emoji28][emoji28]
Ja, synes det er litt greit når de begrenser egentlig [emoji85] sånt 3 pk til hver kunde liksom [emoji4]

Back
Topp