Priskrig!

Sendte mannen på shopping i dag, uten handleliste og på sulten mage, ganske spent på hva han kommer hjem med, og hvor mye :p ikke alltid like lurt har jeg funnet ut siden han klarte å fylle matboksen i september da vi gikk over fra en butikkjede til en annen, og har enda ikke klart å tømme den! :p skal sies at det var veldig kjekt han kom hjem med ett lass 2'erbleier og ett par pakker 1'er da :)

Var så sliten etter jobb at jeg ikke orket å tenke på priskrig, men skal ta meg en runde i morgen å se om jeg finner noe:)

Har hamstra julebrus i dag jeg!:D Og tenker jeg skal ta meg en runde "på ordentlig" på Rema over helga, hamstre litt gryteretter osv:-)

Jeg har vært på Rema i stad, ingen proskrig, men folk går rundt og ser på prislappene.
Jeg har ikke kjøpt noe til lav pris i det hele tatt ;)

Har hamstra julebrus i dag jeg!:D Og tenker jeg skal ta meg en runde "på ordentlig" på Rema over helga, hamstre litt gryteretter osv:)

ahah Gubben dro på tre rema for å få julebrusen sin, dø frustrert var han for den hadde han gledet seg, ikke skjønte han hvorfor de var tomme på de to første plassene, men da han så den til 4 kr skjønte han hvorfor lol! Som så søt han var kom han hjem med tre flasker, og viste meg lappen, spurte han hvorfor han ikke kjøpte flere, han bare ristet på hode og sa han ikke trengte mer til helga ;P

Oppgitt over rema1000 i dag... Dro dit og ingen tilbud. Kjøpte et par varer og gikk i klassen for å betale og spurte om de ikke var med på priskrigen. Så svarer han fyren at de var med, men hadde bare ikke merket noen tilbud... Så brusen som jeg tok med meg til full pris hadde jeg visst kjøpt for 3 kr. Men hallo?!? Måtte jo bare spørre om hva greia var, og så svarer han at om de merker tilbudene så kjøper folk opp alt :-P Trodde det var hele poenget med butikken....! Vel vel ;-) Ikke imponert over fyren!!

Oppgitt over rema1000 i dag... Dro dit og ingen tilbud. Kjøpte et par varer og gikk i klassen for å betale og spurte om de ikke var med på priskrigen. Så svarer han fyren at de var med, men hadde bare ikke merket noen tilbud... Så brusen som jeg tok med meg til full pris hadde jeg visst kjøpt for 3 kr. Men hallo?!? Måtte jo bare spørre om hva greia var, og så svarer han at om de merker tilbudene så kjøper folk opp alt :-P Trodde det var hele poenget med butikken....! Vel vel ;-) Ikke imponert over fyren!!

Heila poenget e at de faktisk ikkje ska opplysa :p De fleste har endra hylleprisane, men de ska ikkje skriva "tilbud". Grunnen te det e fordi de vill vinna VGs pristest og de tar for seg normale julavarer som e vanlig å handla te jul, sånn type varer ein "må ha" te jul, tilbud eller ei :)

Kjøpte forøvrig påleggslaks te mannen i dag, kjøpte to 100 g pakkar og når eg kom him såg eg at eg bare hadde betalt 6,90 per stk. Så tydelig priskrig på det o :p

Heila poenget e at de faktisk ikkje ska opplysa :p De fleste har endra hylleprisane, men de ska ikkje skriva "tilbud". Grunnen te det e fordi de vill vinna VGs pristest og de tar for seg normale julavarer som e vanlig å handla te jul, sånn type varer ein "må ha" te jul, tilbud eller ei :)

Kjøpte forøvrig påleggslaks te mannen i dag, kjøpte to 100 g pakkar og når eg kom him såg eg at eg bare hadde betalt 6,90 per stk. Så tydelig priskrig på det o :p
Men jeg handlet jo på en annen rema1000 for to dager siden og da sto jo de nedsatte prisene under! Forvirret jeg :-P

Har vært innom coop extra, der var det utsolgt for nedsatte varer, coop obs hadde div gryteretter til 17-18 kr, ikke særlig imponerende, kiwi hadde ingenting, det er så sykt mye folk på butikkene i helgene, og mye trafikk, at jeg ikke gidder å stresse mer med det, tar en tur innom rema en ukedag bare for å se:)

Back
Topp