Priskrig rema og kiwi!! *hyyyl*

Oktoberstorken

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Tomatsuppe koster 3 kr
Fjordlandgrøt 3.50kr
Hamar julebrus 6pk glassflasker 30kr
Pepperkaker 3 kr
Bali kylinggryte 4kr
Oboy 8 kr
Gløgg 4 kr
Fun light fruktfest 11kr
Pepperkakedeig 1kg 5kr
500g marsipanpølse 2.80kr
Surkål/rødkål 2.40kr
Bergensk fiskesuppe 3.80kr
Spagetti fra sopps 3 kr
Dolmio classico saus 4.80kr

Sikkert masse masse mer oxo men det er det jeg har funnet ut til nå..!!

Løp og hamstre jenter!!

I alle dager! Tror du dette gjelder i hele landet? Eller bare der du bor?

Gjelder i hele landet. Spurte på Kiwi i stad.. Straks VGs pristest så nå kriger de virkelig! :D fyller på flere ganger om dagen :D

Obs og meny har vistnok også hatt noen sykt billige ting. Sauser og gryteretter bla.

Tomatsuppe koster 3 kr
Fjordlandgrøt 3.50kr
Hamar julebrus 6pk glassflasker 30kr
Pepperkaker 3 kr
Bali kylinggryte 4kr
Oboy 8 kr
Gløgg 4 kr
Fun light fruktfest 11kr
Pepperkakedeig 1kg 5kr
500g marsipanpølse 2.80kr
Surkål/rødkål 2.40kr
Bergensk fiskesuppe 3.80kr
Spagetti fra sopps 3 kr
Dolmio classico saus 4.80kr

Sikkert masse masse mer oxo men det er det jeg har funnet ut til nå..!!

Løp og hamstre jenter!!

Var dette på kiwi eller rema?:)

Jeg formidla det til mannen og han visste det visst alt, haha. Bra det er han og ikke jeg som besørger dagligvarehandlingen!

Sendte lista di til fruen jeg;) Kan godt ta en 6-pack Hamar julebrus her jeg ligger på sofaen:D (selv om det er som å banne i kirka for en trønder...:D)

Herlig! Skal i butikken og ukeshandle om en halvtime! :)

Vaniljesukker, bakepulver er nede i 4 kr. Ritz ligger på 10 kroner. Geisha grøt til 1.50, 5 minutters grøt til 6 kr. Melis blir billigere for hver dag. Masse billige matvarer!! :D

Tror jeg må begynne å se på prisene :p

Prisene varierer gjennom dagen, men stort sett alle butikk-kjedene henger seg på den nå.. Etter det jeg har forstått så skal denne krigen vare hvertfall til 20.desember, og alle butikkene sier at de setter ikke opp prisene før de andre butikkene gjør det.. Så får vi se hvilken butikk som taper mest på de lave prisene.. :p

Jeg kjøpte seigmenn til 16kr posen, pepperkaker til 1.50kr boksen, surkål til 1kr pakka (går ut i november 2017) og en kilo ferdig risgrøt til 13kr :p

Ja, det var jo helt ville priser :) Gøøøy :) Julemarsipan- marsipan gris til 7,90 og de marsipan pølsene med strø på til 9 kr. Mannen min gikk jo helt amokk :) :) :)

Hvis man kjøper ribbe nærme jul taper butikkene ganske mye penger på at man kjøper den.

Back
Topp