priser?

dagosi

Gift med forumet
Himmelbarn
Novemberbarna 19
lurer litt på hva det koster for de forskjellige medisinene man kan få. lurer næmlig på om vi skal gå privat, men hadde vært greit og vite hvordan den økonomiske delen blir da....
 
Brukte rundt 15 000 kr for medisiner pr. forsøk vi å.... men får jeg tilbakebetalt det som overskrider 15000 kr da. Uansett om du velger privat eller offentlig. Men da bare gjennom tre forsøk. Skal du ha fler må du betale ALT selv.
 
Det som er dyrt er delve forsøkene på privat klinikk, de må du betale helt av egen lomme. Altsp ingenting tilbakebetalt.
Koster rundt 40-50 000 kr for en pakke med tre ivf. Mer for ICSI.
 
Dyyyyrt ja[&:] 
 
gisp, håper vi klarer oss uten det, iallefall på de første tre, så kan jeg ta ivf på det siste knøttet!

men hva koster pergotime, metformin + + + ?
 
For utredningstime med innvendig UL, sædprøve osv så betalte jeg 1000 kr. For metforminen betaler jeg 100 kr. pr. boks. For puregon-sprøyten betalte jeg vel 2800, og EL-sprøyten vel 1600 tenker jeg.
 
takker angelicka! er det mange i en boks da? var du privat?
 
Herlighet så masse skrivefeil jeg hadde da[&:] Håper du alikevel forsto hva jeg skulle fram til...
 
Går visst litt for fort i svingene skjønner jeg[8D]
 
hehe jeg fant bare 2 å de måtte jeg lete etter [:D] så var ikke så vanskelig å forstå hva du skulle fram til [;)]
 
ORIGINAL: dagosi

takker angelicka! er det mange i en boks da? var du privat?

 
Det er 100 tabletter, og jeg tar 3 til dagen. Jeg har utredning privat ja. Nå skal jeg på UL den 2. september for å se hvordan det ser ut, og bestemme når EL-sprøyten skal settes. Tror det kostet ca. 250[:)]
 
jeg betalte 800kr for timene (2 timer til nå) mine hos hausken men er pga gubben har ikke tatt sædprøve..
 
og for de tabletene jeg fikk  pluss sprøyta betalte jeg 423
 
da er det en dobbel pergo kur
 
primolut n 10 tabletter for og få mensen
 
og pregnyl 3 ampuler pluss 6 sprøyter og 6 nåler...
 
står ikke spesifert på kvitteringen hva jeg har betalt for hva dessverre...
 
er det jeg har betalt til nå
 
 
423 for alle disse tingene? i så tillfelle var det jo ikke så ille som jeg hadde trodd... skjønner jeg rett om jeg sier at hausken er privat?
 
Klinikk Hausken er privat ja. Både jeg og babylahermine går der[;)]
 
ORIGINAL: dagosi

423 for alle disse tingene? i så tillfelle var det jo ikke så ille som jeg hadde trodd... skjønner jeg rett om jeg sier at hausken er privat?

 
jepp det er de sumen jeg har betalt til nå.. tror meg fik sjok jeg og... samma gjorde gubben når han fikk høre hvor mye jeg hadde gitt... 
 
men har også hentet to bokser med metformin og da driver og kansker på boks nummmer to nå.. ellers har jeg ikke vært ute med mye til nå på prøvingen...  og jepp hausken er privat...
 
og jo begge timene fikk jeg innvendig ul...
 
var litt vanskelig å beregne noe pris da... var jo store svingninger på disse tingene, å jeg aner ikke hva jeg vil måtte bruke... 
 
ORIGINAL: dagosi

var litt vanskelig å beregne noe pris da... var jo store svingninger på disse tingene, å jeg aner ikke hva jeg vil måtte bruke... 

 
 
ja er litt vanskelig når vi alle har ulike erfaringer og jeg og angelicka går på samme klinik egentli så er jo sprøs hvordan helsa og sånn er tror jeg...
 
kan jeg spørre hva dere har fått slags diagnose?
 
pcos
 
tror jeg også har det... 
 
PCOS her og. Mannen er helt allright[:)]
 
men hvorfor høres det ut som angelicka må betale så mye mer? er det en kortere prosess eller?
 
ORIGINAL: dagosi

men hvorfor høres det ut som angelicka må betale så mye mer? er det en kortere prosess eller?

 
for og være ærlig det og har jeg lurt på du... hehe for og være ærlig aner ikke... men jeg spurte om pergo da... om det var det jeg fikk.. pluss tror det har noe og si med det att jeg har vært gravid to ganger før men mistet... og begge gangene har funket uten noen form for hjelp...
 
men anner ikke egentli...
 
blei vell like forviret som meg du nå vell hehe
 
Back
Topp