Prøverpåsøsken85
Elsker forumet
Er det sånn at alle må gå på medisiner ved ivf? Eller er det sånn at man kanskje slipper unna det? At man ikke trenger mener jeg.. For da blir jo ikke prisen høy heller tenker jeg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det sånn at alle må gå på medisiner ved ivf? Eller er det sånn at man kanskje slipper unna det? At man ikke trenger mener jeg.. For da blir jo ikke prisen høy heller tenker jeg?
Skal man gjennom IVF (befruktning utenfor kroppen) må man ha medisiner, dersom det er det du spør omDet er noe varierende hvor mye/lenge man må stimuleres, om man har lang eller kort protokoll, hvilke typer medisiner/ulike priser på medikamentene osv. Mitt inntrykk er at man aldri kommer billig ut av det, men når man har passert rundt 17 500 i medisinutgifter får man resten dekket.
Inseminasjonsbehandling AIH/AID kan sikkert gjøres uten medisiner, uten at jeg vet helt sikkert. De som forsøker lav hormonstimulering i form av tabletter og slikt, kan kanskje få det en del billigere også, men vet ikke så mye om det heller, men det er ikke IVF.
Har hatt 3 forsøk selv. 1 kostet ca 10k i medisiner, 2 lå på rundt 12k og det siste nå var på 14kMen sånn totalt sett med medisiner og alt, hva pleier det å ligge på? I tillegg til de 18 000 man betaler selv.
Takk for svar. Så det er ikke sånn at absolutt alle kommer over grensa på 18000 da.
Mannen har levert sædprøve idag så venter bare på ny time på sykehuset for å sende henvisning.
Takk for svar. Så det er ikke sånn at absolutt alle kommer over grensa på 18000 da.
Mannen har levert sædprøve idag så venter bare på ny time på sykehuset for å sende henvisning.
Ok er bare så spent på alt sammen. Og veldig spent på om vi blir godkjent og. Når lønner det seg å bestille vandel attest? Burde man bestille det nå?
Tilhører Elverum men siden de ikke driver med ivf der så blir vi nok henvist til Ullevål. Egenerklæring? Hva er det? Får vi ikke alt sånn på sykehuset?Den skal vel inn med henvisningen tror jeg? Så om dere venter på time for å ordne henvisning, så kan det lønne seg å ha den klarTilhører dere OUS? Da lønner det seg også å fikse det egenerklæringsskjemaet i samme slengen.
Tilhører Elverum men siden de ikke driver med ivf der så blir vi nok henvist til Ullevål. Egenerklæring? Hva er det? Får vi ikke alt sånn på sykehuset?