Priser strikking

mamla

Forelsket i forumet
Har planer om å legge ut strikkating på epla, og er litt i stuss på hvilke priser jeg skal ta.. Har sett litt rundt, og det er mye forskjellig gitt (både den ene og den andre veien)!

Kjekkasgenser i str 1, 2, 3 og 4 år, strikket i rubin

Babyteppe strikket i babyull, med dobbel heklekant. Ca 78x78 cm.

Babylue og babyvotter strikket i hhv enkel og dobbel tråd babyull.

Har også tenkt å strikke noen A&C-luer i rubin om tiden strekker til (likte ikke fritidsgarn [8D])

Noen som har forslag på priser?

Aner ikke.... Synes det er veldig vanskelig, for garn koster jo en god del, og for ikke å snakke om tiden! Det tar jo mye tid... Håper noen kan gi deg fornuftige svar!!

ORIGINAL: mamla

Har planer om å legge ut strikkating på epla, og er litt i stuss på hvilke priser jeg skal ta.. Har sett litt rundt, og det er mye forskjellig gitt (både den ene og den andre veien)!

Hadde lett betalt 300+ for en slik genser

Kjekkasgenser i str 1, 2, 3 og 4 år, strikket i rubin

rundt 200-300???
Babyteppe strikket i babyull, med dobbel heklekant. Ca 78x78 cm.

200 for settet???
Babylue og babyvotter strikket i hhv enkel og dobbel tråd babyull.

Har også tenkt å strikke noen A&C-luer i rubin om tiden strekker til (likte ikke fritidsgarn [8D])

Noen som har forslag på priser?

Det var det JEG hadde betalt i alle fall[:)]

Må si det at noen tar seg jævlig godt betalt inne på epla..sitter av og til å rister på hodet[8D] Det værste jeg har sett var en som ville selge grytekluter, heeelt enkle til 200 kr stk..det var vanlig bomullsgarn hehe

Takk for svar! [:D]

Jeg er enig med hun over!
350 for genseren ville jeg betalt. Og vil du selge den blå i str 2 år for den summen, så trenger du ikke legge den på epla en gang.. Da tar jeg den! [:D]

ORIGINAL: Pijah

Jeg er enig med hun over!
350 for genseren ville jeg betalt. Og vil du selge den blå i str 2 år for den summen, så trenger du ikke legge den på epla en gang.. Da tar jeg den! [:D]

[:D]

Den blå er i str 4 år og ble gitt som en julegave, men om du vil ha en så kan vi fikse det. Send meg pm i tilfelle [;)]

enig, hadde jeg ikke hatt nok fra før ville jeg betalt 200,- for babyluen og babyvottene [;)]

Back
Topp