Priser på Kreta? *mat,drikke etc.*

gizmo skrev:

Snorkmaiden skrev:
Vi var der i september, og det er ikke noe spessielt billig, vi brukte ihvertfall 40euro (2 voksne og en ettåring med melkeallergi... allergimat er vanskelig for så små der nede btw) om dagen på mat + vann og mellommåltider. Vi hadde kun frokost inkl på hotellet, men kunne nok ha spart en del på all inclusive...

Men jeg elsker Kreta og maten der, og vi var jo på ferie for å kose oss, ikke for å spare penger ;)

40 Euro for dere samlet?
Er det så mye da? Jeg trodde kanskje vi måtte opp i nesten 100 Euro dagen jeg... Hmm..
Har ikke vært i Hellas i hele tatt før, så hadde vært så kos å ta turen dit..

Syns 40 euro dagen hørtes veldig lite ut..
Når jeg er i Hellas (Korfu) regner jeg ca 80 euro dagen for bare meg. Det er frokost, lunsj, middag, drikke, kanskje litt alkohol og litt småhandling på supern (snacks osv)..

vi skal til agia marina og bo på Blue star isida med star tour. det er barnevennlig,vi skal ha leilighet. det er en liten plass mlm platanias og chania. vi kommer ikke til ha noen måltider på hotellet. frokost og kvelds om det trengs blir i leiligheten, lunch og middag ute.

kreta har jo fantastisk mat og kultur! men en hotellbuffet er nok ikek noe å skryte av ser ejg for meg.

bi regner med å bruke en 20 000 sikkert i lommepenger +/-

Nokon som kan svare på hvilket klima som er på Kreta i mai? Temp?

¤Gressenka¤ skrev:
Nokon som kan svare på hvilket klima som er på Kreta i mai? Temp?

Aner ikke. Vi var i de to siste ukene i august, da var det rundt 37 grader i skyggen. Alt for mye for meg. :p

ligger på 24 grader da mener jeg, i gjennomsnitt, samme i juni, og i juli og aug er det 26

Back
Topp