Priser på juletre

kirvill

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
Hva har dere betalt for juletreet i år? Vi feirer jul i eget hus for første gang og pengene løper løpsk med alt som en "må" ha.. Juletre (edelgran) til 900 kr havna vi på..

Vi kjøpte edelgran til 650kr :)

Edelgran på 2,5 meter betalte vi 600 kroner for.

Vi kjøpte edelgran til 500 kr i dag.

♡ appen ♡

Plastikktre på 210, fra europris til 399,- ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Ble 580 i år. Edelgran.

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app

Edelgran 600,-

♡lille isprinsesse ventes 3.2.14♡
☆taster fra telefon☆

Hjelpes, tror vi burde gjort litt mer research først! :eek: får satse på at det er et prakttre uten like da...!

Har ALLTID sagt at jeg IKKE skal ha fake edelgran! Men jaggu havna jeg ikke på det i år :):):) såååå fornøyd!! Ser veldig ekte ut! Tett og fint :)

Jeg pleier å pynte lille julaften.. Også ryker det ut i romjula.. Så for meg bortkastet penger

Mitt kostet 699 :)

Pleier også pynte lillejulaften, men i år tror jeg vi starter i helgen for å kunne få mest ut av det dyre treet...!!! Var jo et veldig stort, flott tre da, så håper det varer lenge nok til at vi blir lei uten at det drysser osv! :-)

gran elkjøp til 30 kr. får igjen pengene etter jul ;) ellers hadde vi kjøpt gran på plantasken til ca 200 kr. hadde aldri betalt mer!!

Betalte 300 kr. Rart igrunn, med tanke på alt det bryet det treet vil gi oss. Jeg elsker julegrana, men har nå begynt å tenke på falskt tre :O

Havnet som oftes på 500 + men i dag var vi på et tilbud. Alle trær til 199,- uansett førpris:)

Back
Topp