• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Priser på emmaljunga

~Blikk~

Elsker forumet
Hva har dere som har kjøpt emmaljunga i Sverige betalt for den?

Dere som har kjøpt i Norge, hva har dere betalt?

Nevn gjerne hvilken vogn og evt ekstrautstyr dere kjøpte

Kjøpte i Strømstad, betalte ca 6800 norske.
Emmaljunga edge duo, inkludert stelleveske, regntrekk, fottrekk til sportsdelen og en liten bamse til å henge på vogna.

Takk for svar jenter!

Det må da være fler her inne som har Emmaljungavogner???

Kjøpte city cross+city bag+ fottrekk+stelleveske+regntrekk i Strømstad forrige uke. Betalte 7900 sek =6700nok

Amicitias skrev:
Kjøpte city cross+city bag+ fottrekk+stelleveske+regntrekk i Strømstad forrige uke. Betalte 7900 sek =6700nok

Hvordan er det når man skal kjøpe der, bruker de lang tid på levering eller ha de det meste på lager?

Kjøpte emmaljunga bilstol med base,og adapter til vogna, edge duo med stellebag.den kom på 9500,- i sverige. Nå må vi kjøpe nytt igjen, da bilen ble stjålet med vogn og alt :-(

Jeg reserverte vogn over telefon, og det tok vel et par uker før de ringte og den var i butikken. Skulle ha Navy farge. Så lønner seg å ringe dem først;)

Har bestilt Emmaljunga monidal duo combi her i Norge, og det kom på ca. 10.000-11.000 inkl. stellebagen som ligger på en tusenlapp. Dette var også med det dyreste understellet (tror jeg?).

*Bobler* skrev:
Har bestilt Emmaljunga monidal duo combi her i Norge, og det kom på ca. 10.000-11.000 inkl. stellebagen som ligger på en tusenlapp. Dette var også med det dyreste understellet (tror jeg?).

Den sikler jeg på Men spørs om jeg bare må fortsette med den siklingen

Frøken Muffin skrev:

*Bobler* skrev:

Den sikler jeg på Men spørs om jeg bare må fortsette med den siklingen

Jeg klarte ikke å ikke kjøpe den! Den er jo sååå nydelig 

Jeg sendt mail før vi dro ned for å bestille (ei venninne bestilte via mail)
De pleier å ha mange på lager, men emmaljunga har sommerstengt i noen mnd, og derfor pleier det å være litt ekstra press på våren.
De er raske til å svare på mail, så anbefaler og ringe å bestille/reservere. :)

Hej!

Vi har en paket pris på vagnen. City cross +city bag+fottrekk+stelleveske+regntrekk kostar 7900,- sek.
Vi har 2012 modell redan från sommar. Finns inte något större föråndring mäst på färgerna.

Med vänliga hälsningar, Kattis Babyshop/Katti
Tel.: 0046-526-14326

Hej!

leverans tid er mellan 2-5 uke. Man kan välja olika färgkombination.

Med vänliga hälsningar, Kattis Babyshop/Katti
Tel.: 0046-526-14326

Edge duo 2009 med sportsunderstell. fulgte med stelleveske og alle trekk 6200 norske kr. Den samme i Norge kostet da 8200 kr.

Kjøpte nettopp city cross for en veninne når vi var i Trollhättan. Betalte 7600 norske for bag, understell, sportsdel, ekstra madrass og myggnett til sportsdelen..

Kjøpte city cross i Sverige for 2-3 måneder siden. Kjøpte vognen med kun sittedel, altså uten bag.

For vognen + fottrekk betalte jeg ca. 5300 norske kr hvis jeg ikke husker feil :) Med dagens kurs blir det kanskje enda mindre.

Har en mail fra kattis babyshop. Der står det:
City cross som sportvagn kostar 5400,- sek fottrekk kostar 520,- sek

Emmaljunga City cross vagn+city bag+fottrekk +stelleveske+regntrekk kostar 7900,- sek. 

Creme L. kostar paketet 8490,- sek.

Kjøpte Emmaljunga Edge duo i fjor i Norge. Betalte da 9500 for alt. Kjipt at vi aldri fikk brukt den, men nå er det nye muligheter :)

Kjøpte mondial i slutten av 2010 til 8300,- i Norge. Det var med sportsunderstellet.

kjøpte min emmaljunga edge duo på finn til 2400 kr. var brukt i 8 mnd, den kosta ny i butikk 8000 kr med fottrekk og alt. tror den koster neste 7000 i sverige. synes ikke det er så himmla billig der heller.

kjøpte carena double swing for 1999 kr ny i butikk og den koster 5000 spenn i sverige.
nå fikk jeg den billig fordi butikken haddet fått "feil" farge på den. men ser de flere steder til 3800-4000 kr.

Kjøpte city cross sportsdel i capri black + city bag creme l. limited edition, + fottrekk og stellebag i capri black, ekstra myggnett og regntrekk for 9300 i norge nettopp! 

Back
Topp