priser på bleier

Ellen.

Forumet er livet
*MIA*
hvor kjøper du bleiene hen og hvilke butikker er billigst?
evnt hvilket merke bruker ditt barn?

Brukte å kjøpe dobbelpk Pampers Avtive fit på rema 1000,kr 80 ,-..ca 58 bleier trur æ d e i den pakken.

Ellers på coop,kor æ får 10 kr rabatt.. dvs bleiene koster meg rundt 40-44 kr pr pk..

Kiwi !!! hver fjerde libero pakke gratis der[8D] 
har jo seg sånn at det er omtrent den eneste butikken i nærheten her, som det går ann å parkere ved[8D] så har bare blitt sånn[:)]

Kjøper bleier på Coop Prix her vi bor, absolutt billigst for oss det [:D]
Betaler kun 36,90 for en pakke bleier når coop rabatten er trukket fra (uten coop rabatten koster de 46,90)
Bruker mest Libero Up & Go og vanlig bleie

Tidligere kjøpte vi jumbopakkene med baby dry på Rema1000.. 75 kr for 88 bleier..

Nå går det i Libero Up & Go, 46,90 på Prix - 10kr i medlemsrabatt = 36,90 for en pakke

Jeg kjøper Julians bleier på rema 1000. 88 bleier får 65 kr Bruker Pampers

Snuppa bruker pampers up and go, kjøper jumbopakker på rema 80 eller er det 85 kr for 52 bleier.[:)]

Vi bruker pampers, og for oss er det billigst å handle på rimi.

Bruker libero og pampers sine..bryr meg ikke hvor jeg kjøper d..men blir for d meste på coop ja...dritt lei av kiwi..ellers har jeg prøvd coop sine bleier nå..koster 39.90 tror jeg..10kr rabatt..så betaler da 29.90..(jeg som aldri hadde tenkt å bruke noe annet enn pampers å libero [;)])

Var noen her inne så anbefalte de og faktisk så er de gode..like gode som pampers og libero sine syns jeg...så blir vel å prøve de en stund [:)]

Det kommer helt an på hvilken butikk som er nærmest når jeg  trenger bleier..
Men med bleiekort på kiwi og coop kort tror jeg at jeg får de rabatter som finnes..
Har også prøvd HUGGIES, de koster 20,- per pakke på en butikk i nærheten, og er fornøyd med de også!! (de er foreløpig litt store..så bare tuppa vokser litt kommer jeg til å "hamstre")

Jeg kommer nok til å handle på kiwi eller copp. er jo coop medlem[:D]

på helgø koster libro bleiene 39 kr [:D] så e der jeg handler mest

Har handlet jumbo pakkene active fit på rema 1000 En stund nå (husker ikke pris,rundt 80 kr) Nå har jeg prøvd lidel sine igjen og har hamstret 7 pakker[:D] Fikk dem får 26 kr første gangen og sambo fikk tre pakker for 19 kr pr stk andre gangen[:D](Orginal pris 50 kr for 50 bleier) Gjorde et kupp der[:D][8D]

ORIGINAL: *Stoltmamma *

på helgø koster libro bleiene 39 kr [:D] så e der jeg handler mest

Takk for tipset [:D]

Vi bruker First Price bleier på begge ungene.   mellom 30 og 40 kr for ca 45 bleier.

ORIGINAL: Lissie

Kjøper bleier på Coop Prix her vi bor, absolutt billigst for oss det [:D]
Betaler kun 36,90 for en pakke bleier når coop rabatten er trukket fra (uten coop rabatten koster de 46,90)
Bruker mest Libero Up & Go og vanlig bleie

Kjøper pampers på rema 1000. 88 bleier for 65 kr. Tror ikke du får mye billigere...

ORIGINAL: MorraTeFreja™

Libero PÅ Kiwi, 46,- pr pakke (46,90?) og hver 4 gratis

samme her.

Back
Topp