Priser der dere bor?

castora

Forelsket i forumet
Ser flere her skriver de har vært på 3D ultralyd.
Her i Trondheim hos Medicus så er prisen hele 1600,-
mens jeg ser noen av dere har betalt 900 feks?
Har litt lysst å se 3D bilder av sprellebabyen jeg også, men synes 1600 var VELL drøyt dyrt...

Hva er prisene på der dere bor?

Jeg skal til Tønsberg på 3D og den koster 750 kr [:)]

Betalte 500 på Bryne.... [:)] hadde den ul'en i uke 12

Skal på fredag på klinikk hausken. Der koster det 1500,- da får vi en memory stick med hjem..

Skjønner prisene er høyere om man får med seg en stick/cd med bilder, men når noen kan betale 500 et sted i norge mens andre tar 1600 for bare den sjekken med bilder så er det snedig altså... :P
Men jeg er gira :)

det koster kr 900,- på ultralydklinikken i sandvika, der får du med video og bilder av mini i magen[:)] jeg skal dit i oktober [:)]

Ja ikke sant :)
Er det jeg har lysst til, å få se han.
Vi var litt uheldige på ordinær ultralyd pga at han lå så rart, men fikk se ansikt å sånt etterhvert, men fikk ikke sett han "nok" på en måte. Fikk ikke sett s mye til han da han stanga hode ned i siden på meg å sjika innover i steden for ut mot magen.

På Heimdal helsehus har de 3D. Det koster 1000 kr. Var der i går og er veldig fornøyd,
men det kommer an på hvordan babyen ligger om du får fine bilder og film.
Du tar med en memory-stick og får med deg bildene på den.[:D]

ORIGINAL: castora

Ser flere her skriver de har vært på 3D ultralyd.
Her i Trondheim hos Medicus så er prisen hele 1600,-
mens jeg ser noen av dere har betalt 900 feks?
Har litt lysst å se 3D bilder av sprellebabyen jeg også, men synes 1600 var VELL drøyt dyrt...

Hva er prisene på der dere bor?

Jeg skal til ei på Heimdal. Kristin Offerdal. Hun skal ha 1000 kr for det, og da får man med bilder og film på ei minnepenn :)

Skal på Jessheim og der er det 1200,-

ORIGINAL: myprecious

det koster kr 900,- på ultralydklinikken i sandvika, der får du med video og bilder av mini i magen[:)] jeg skal dit i oktober [:)]

Me too[:D]

Her på Jessheim koster det 1300,- for 3D/4D. Da får man med CD med bilder og videosnutt.

Jeg synes det blir så dyrt. Får heller bruke pengene på noe fornuftig barneutstyr, og vente med å se han til han kommer ut :P

Prisene må være satt i forhold til populæriteten rundt dette med 3D/4D ultralyd også.
Men også i forhold til om det er mere som blir sett på eller om det blir gjort som en "kose" ultralyd der de ikke ser etter noe osv..

Når prisen et sted i landet er på 500 kr og et annet sted på 1600.
Det er jo egentlig helt villt.

Men nå har jeg bestilt meg time på Heimdal her i Trondheim å gleder meg til uka som kommer :)

Jeg skal på 3d/4d på Heimdal. Kristin Offerdals privatklinikk og betaler 1000 kr for bilder og film[:)]

Back
Topp