Pris??? symaskin

Lillemumma*KL

Forumet er livet
hva koster sånn liten symaskin til scrapbooking i Norge??? om den er å få tak i???

Mener de ligger på ca 200, og mener de er å få tak i. MEN jeg ville tenkt meg om to ganger, veldig mange som er misfornøyde med de, siden de syr uten undertråd og derfor er vanskelige å få til å sy pent.

ORIGINAL: Kiwi78

Mener de ligger på ca 200, og mener de er å få tak i. MEN jeg ville tenkt meg om to ganger, veldig mange som er misfornøyde med de, siden de syr uten undertråd og derfor er vanskelige å få til å sy pent.

okei... for på ktcraft.com selges den jo for 60 NOK   d er jo nesten for billig til å la være..hehe

Det var jo billig iallefall [:)] Men jeg syns virkelig ikke den er verdt mer heller! Min fikk ikke engang bli med på det siste flyttelasset mitt, så lite fornøyd var jeg! Og tro meg, det var ikke mye hobbystæsj som ikke fikk bli med på flyttelasset selv om det var jorda rundt!

ORIGINAL: Kiwi78

Det var jo billig iallefall [:)] Men jeg syns virkelig ikke den er verdt mer heller! Min fikk ikke engang bli med på det siste flyttelasset mitt, så lite fornøyd var jeg! Og tro meg, det var ikke mye hobbystæsj som ikke fikk bli med på flyttelasset selv om det var jorda rundt!

hehe..oki... men hva bruker folk da....? vanlig symaskin? synes d er sååå fin skjønner du=)

Jeg kjøte min på messa som var nå!
Og er veldig missfornøyd! Den klarer ikke sy igjennom papirer på egenhånd så jeg må hjelpe den igjennom! Den kostet 169,-

Back
Topp