Pris på....

Ida82

Forumet er livet
...slike dies til qk tanga? Jeg handler på en butikk her i byen, men der koster enkle dies 55 og doble 99kr... Vet dere om noen plasser hvor man får kjøpt billigere??

Hilsen gjerrigknarken[:D]

Takk for tips, regner med bikuben er et nettsted? TR Å LETER DER JEG[;)]

nei bikuben er ikke ett nettstd. de har ikek. det er en butikk på Strømmen.
Men du kan sende de mail med bestilling.. de har de fleste dies...
pare finn varenr på diesene (www.quickutz.com)
og send mail med de du vil ha... du forhåndsbetaler og de sender de i posten=)

ellen@bikuben.com

Takker igjen jeg[;)]

Var inne og så på bildene fra Bikuben nå - oi oi oi....jeg tror lommeboka mi er glad jeg ikke bor på Strømmen.

Må man betale porto der? Noen som vet?

ORIGINAL: beetle

Var inne og så på bildene fra Bikuben nå - oi oi oi....jeg tror lommeboka mi er glad jeg ikke bor på Strømmen.

Ja kan fort bli dyrt[:D]

ORIGINAL: Ida82

ja. d r porto der.....[:D] mn jg bestilte alfa og en del dies.. de sendte som brev og ikke pakke... så portoen var lav

ORIGINAL: Gulerota27

ja. d r porto der.....[:D] mn jg bestilte alfa og en del dies.. de sendte som brev og ikke pakke... så portoen var lav

Hvor mye ble det på? Og vet du hva alfabetene koster??

Herregud jeg føler meg så gnien[:D]

ORIGINAL: Gulerota27

Hvor mye ble det på? Og vet du hva alfabetene koster??

Herregud jeg føler meg så gnien[:D]

husker ikke.. mn billigere enn de andre stedene[:D]jg betalte 799 for komplett abigail.......... men det var tilbud, så jeg aner ikke hva de pleier å koste[:D] mensend dem en mail du.... de er en del biligere enn de andre butikkene, og scrapping er jo dyrt nok som det er[;)]

Back
Topp