Pris på utdrikningslag?

Bare Kari

Forumet er livet
Hva er egentlig vanlig pris per person på utdriknigslag. Er med i planlegginga av et nå og bare den ene "aktiviteten" vil koste 850 kr per person.. Ser for meg at det fort blir fryktelig dyrt.. Må begynne å spare..

Jeg synes grensa går på rundt 500 per person.. Men det kommer jo selvfølgelig an på hva en skal være med på, men man burde kunne finne på mye gøy for denne prisen:)

Jeg hadde iallefall ikke hatt råd til å være med[&:]

me skal betale 500 kr hver.. [:)]

Hvis det kun er godt etablerte folk med god økonomi som skal være med så er vel 850 kr pr snute sikkert akseptabelt, men tenker at de fleste vil føle at det er litt dyrt.

Forrige gang jeg var med la vi ut ca. 600 kr hver, tror jeg.

jeg skal nå snart og der ble det 1000kr per pers også må vi kjøpe egen drikke utenom![:)]

det jeg var med på var 600, men da kjøpte vi drikken utenom [:)]

Ca 500 kr. Men er det godt etablerte voksne, så er 1000kr max syntes jeg. Men 850 for EN aktivitet per person? det syntes jeg var mye.

Det er ikke alle som har like god råd, og blir det for dyrt vil folk heller la vær å komme fordi de ikke har råd.

Et annet tips er : ha aktiviteter som gjør at alle blir inkludert.

ORIGINAL: Merri24

Jeg synes grensa går på rundt 500 per person.. Men det kommer jo selvfølgelig an på hva en skal være med på, men man burde kunne finne på mye gøy for denne prisen:)

Enig i denne[:)] Hvis ikke alle som er med i utdrikkningslaget er enig om mer..

Jeg har vært på to stk..

Det ene betalte vi 1000 kroner å da hadde vi med egen drikke..
Da opplevde vi MASSe fint alle sammen å hadde en kanon bra dag!
Minne for livet for alle jentene!!
VAr virkelig verdt hver eneste krone (selvom jeg syntes det var mye i førsten)

PÅ det andre betalte vi 500 per person.
Å da følte jeg at ingen av oss fikk noe ut av det egentlig[&o]

Så 1000 kroner syntes jeg er en veldig bra pris!
Så lenge det blir en dag for ALLE!

jeg holder på å planlegge ett nå. og jeg tenkte 200 kr pr pers som skal gå til drikke,mat,klær og aktivitet til hun som skal gifte seg. så må vi som er med betale mat, drikke og aktivitet til oss selv. men har ikke valgt noe dyr aktivitet den dagen. det er ikke alle som har så god råd (inkludert meg selv) så da syns jeg at jeg må ta hensyn til det. 850,- for bare en aktivitet syns jeg er helt sykt!!!! jeg hadde ikke blitt med på ett slikt utdrikkningslag,uansett hvor god venninne dette hadde vært,for så mye penger på sånt bruker ikke jeg. og vet at mine venner hadde ikke godtatt at det kostet så mye heller.

Jeg tror det er vanlig med rundt 500,- per person..[:)] Folk skal jo ha råd til å delta, og jeg synes det er viktigere at alle kan komme, enn at man skal ha det dyreste opplegget[:)]

Vi betalte 300 i denne ene jeg var på, helt topp!
Alle ble inkludert, fant på masse gøy.

Var i ett annet som vi betalte 1000 i, stygt å si det men var ikke spes gøy.
Tror tilogmed hun som skulle gifte seg kjedet seg litt.

Så er vel hva du gjør det til, alt trenger ikke koste så mye og større sjanse for å få flere med vist ikke det er så dyrt.

ORIGINAL: Bouncy Buttocks

Hvis det kun er godt etablerte folk med god økonomi som skal være med så er vel 850 kr pr snute sikkert akseptabelt, men tenker at de fleste vil føle at det er litt dyrt.

Forrige gang jeg var med la vi ut ca. 600 kr hver, tror jeg.

Ja, det er ikke alle som er veletablerte. Flere av de som skal være med som er studenter, slik som meg. Og 850 kr er bare for den ene akriviteten. Kommer minst to utgiftsposter til..

Veldig vanskelig det der med pris.

Hadde man spurt en mann så hadde de glatt betalt 1000kr og de forventer at det går iallfall 2-3000 kr.

Jeg er enig i at det skal være en dag hvor alle skal være inkludert selv om hovedfokuset er på den kommende bruden:-). Vet man hva som skjer og hva man får er det ofte lettere med en noe høyere pris. Men å betale mye uten å vite hva man får så er man mer skeptisk. Samtidig må man ta hensyn til økonomien til de som skal være med.

Spørs hvor mange dere er. Og hva aktivitene er selvfølgelig.

Jeg arrangerte i sommer som var for veninna mi. Vi var bare 5 stykker (med bruden, så 4 betalende) og vi betalte 1200. Men vi er alle veletablerte med god råd og ville gi veninna vår en super duper dag!! Men jeg synes det var litt dyrt likevel da.

Back
Topp