De som velger å ta tidlig ul, hvor mye betaler dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
105? Var det en null som ikke kom med?Jeg betalt 105,- for time hos privat gyn i Drammen. Fikk time etter 2 dager
6. April 2013
7. April 2015
Haha. Ja, det mangler dessverre en på slutten: 1050,-105? Var det en null som ikke kom med?
Såpass hvor er det da?Hos min private gyn tar de 100kr og det er for bildene. Han velger å ikke ta betalt da han syns det er viktig med god oppfølging.
Sent from my iPhone using BV Forum
Det er i Arendal. Ble veldig overrasket selv når jeg var der sist. Trodde de tok feil betalt.Såpass hvor er det da?
Betaler man noe i hele tatt?Noen som vet om en betaler mindre hvis en har fått henvisning fra fastlege?
Får du henvisning så er d gratis da kommer du jo på sykehuset mest sansynlig, eller til gyn.. Og da betaler man ikke noe.. Bare når d er privatNoen som vet om en betaler mindre hvis en har fått henvisning fra fastlege?
Takk for svarFår du henvisning så er d gratis da kommer du jo på sykehuset mest sansynlig, eller til gyn.. Og da betaler man ikke noe.. Bare når d er privat
hei! Hvor i stavanger var dette om jeg kan spør?Jeg betalte 220kr for UL og bilder i stavanger
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hei
hei! Hvor i stavanger var dette om jeg kan spør?