Pris på emmaljunga city cross

ToSmå2010

Forumet er livet
med bag??
Jeg har prøvd å google denna vogna, men jeg syns det står så tungvindt jeg.. Noen som vet ca hva prisen på denne vogna er, med bagdel??[:D]

Vi betaler 7200 for vogna inkl citybagen.

Jeg har bestilt emmaljunga twin city cross...(tvillingvogn), og den koster 6795 kr. Kan dessverre ikke hjelpe deg med hva en enkel vogn koster, men d kan hvertfall ikke være mer enn tvillingvognen.
Hardbag koster 1295 kr for en bag.
Quadrolift koster 1825 kr for en bag.
Og mykbagen koster 1295 kr for en bag.

7200 ca endte vi vel opp med ja. tror prisene står på nettet??

Ja jeg fant en nettside jeg skjønte litt av, og kom fram til ca 7200.. Var ikke så ille, jeg trodde den kosta godt over 8000 hvertfall.. [:)] 

jeg har bestillt en ny emmaljunga edge (bagg del og sportsdel ) denne uka. selve vognen lå på 7400, men så kommer det ann på hva av ekstra utstyr du vil ha med...

Jeg skal ha denne vogna + litt ekstra utstyr :)

Vogn: 5295 kr
Bag: 1895 kr
Stelleveske: 795 kr
Fottrekk: 499 kr

ORIGINAL: Krils

Betalte 6000 kr! Dro til Sverige vi da[:)]

Hvor i sverige?? Hadde tenkt å ta turen dit vi og..

1895,- for City Bag
5295,- for City Cross

Såvidt jeg har sjekket [:D]

ORIGINAL: ToSmå2010

ORIGINAL: Krils

Betalte 6000 kr! Dro til Sverige vi da[:)]

Hvor i sverige?? Hadde tenkt å ta turen dit vi og..

Barnas hus i Østersund [;)]

Kattis Babyshop i Strømstad skal vi!

jeg skal selge min vogn  Emmaljunga Twin City Crossga 5500 og gått ned til 3500 og den har jeg ikke brukt nesten..

Lettkjørt søsken-/tvillingvogn
Twin Cerox 360 er Emmaljungas tøffeste tvilling/søskenvogn med de aller minste målene sammenslått. Twin Cerox 360 er ett "må ha" om du reiser mye med to barn. Selv om vognen er tungt lastet gjør de svingbara punkteringsfrie små framhjulene svingene i trange passager till en fornøyelse. Emmaljunga har forminsket målene når vognen slåes sammen uten å gi mye slipp på sitte-/liggemålene, tekniske finesser eller kjørekomfort. Med understell i i lettvektsstål holdes vekten nede og de kompakte målene på den sammenslåtte vognen gjør den lett å legge i bagasjerommet i bilen. Vognen er vendbar på hjulunderstellet og skyvestangen vendes med et enkelt håndgrep.

Med vognen følger to softbager, vintertrekk og regntrekk. Dette er en pent brukt vogn som ble kjøpt ny i mai 2007. Lite kjørt siste 10 mnd.

send meg mail på heidi_jiinta@hotmail.com

Hvorfor legger du det ut her??
Det her en tråd ifra januar..

Om du vil at folk skal se bør du nok lage en egen tråd, og på kjøp og salg forumet.. [:)]

Vi kjøpte på Kattis babyshop i strømstad. Husker ikke hvor mye den kom på i svenske, men tror det ble ca. 6000+ norske med kursen:)

vi kjøpte den på Hamar og betalte 6200 [:)]
lille meg smlite pent med "tutmagen" til snille mannen som lot seg sjarmere[8D]
egentlig kosta den 7200..
fikk også med fotpose til sportsdelen, myggnett til baggen, en søt kaninbamse og vognrangle/pynt[:D]
så egentig skulle det vel blitt rundt 8000 trur jeg [;)]
hihi.. fornøyd med den ja[:D]

Back
Topp