Prioriterer dere barnebursdager?

Det prioriterer vi ja. Syns det er viktig at de deltar slik at de blir en del av det sosiale. Spesielt for de som går på skolen.

Ja her prioriteres bursdager ganske høyt :-)

Prioriteres definitivt, og det gjøres det generelt i klassen, det inviteres alle, og alle som kan kommer, virker det som. (de er bare 14, 4 er jenter)

Yngste er for liten til å bli bedt enda, men eldste elskar å gå i bursdag! Han nekta å reise til syden fordi han skulle i bursdag til naboen;) (tok han med likevel;))
Men han hadde ikkje fått lov til å la vere å gå fordi han ikkje følte for det!

Eldste vil sjeldan gå. Det får han som regel lov til å velge sjølv, då han har utfordringar som gjer slike settingar svært vanskelege for han. Klarar han å prøve så gjer han det, men av og til må eg hente han igjen eller vi leverer pakke og så blir han med heim.

Lille vil alltid, så der har vi ikkje hatt slik problemstilling. Ho har derimot måtte stå over besøk då ho var med i teateroppsetning og spelte forestillingar. Teateret (og hensyn til medskuespelare og publikum) skal prioriterast før andre aktiviteter - det er kriteriet for få lov til å gå på audition.

Har heldigvis ikkje vore borti at folk ikkje kjem eller berre vil i besøk viss den eller den skal. Så vidt eg veit. Her virkar det som om besøk generelt er stor stas og at det er "gyldige" grunnar dersom nokon ikkje kjem.

Mine er 7 og 9,5 år forresten.

Jeg tenker det er viktig å prate med barna dersom de ikke vil, hvorfor, er det sikkelig grunn vil jeg ikke tvinge min sønn... Er det uvennskap den dagen er det ikke godt nok, men krangler de ofte skal han få slippe...

Det er en i klassen jeg vil la ham slippe. Vedkommende har allerede hatt bursdag, uten klassefest, så det løste seg selv.

Mine er så små enda at de har ikke fått invitasjoner, og ikke invitert. Beste sommer blir mi eldste 4, å da tenker jeg å be inn til første barnebursdag. Håper hun også blir invitert etterhvert, og da vil vi prioritere det.

Er for små enda,men det kommer helt klart til å bli prioritert. Får helt vondt av å høre om barn som det ikke har kommet noen gjester til :-(

Ja het skal hu i bursdag selv om hu ikke vil. Hu er ikke stor nok til å ha mening om det enda. Men var i både 2 og 3 års dagen til den ene tremenningen sin. Vi har måtte takke nei til en men da hadde vi diskuter med svigerforeldrene mine i 6 mnd lm hvem helg det passet å dra på campingtur. Også ble noen syke så bursdagen ble utsatt en helg. Da ble plutselig begge tingene på samme helg. Det var litt dumt. Men jeg kjøpte gave og leverte.

Back
Topp