Prior omelettegg.. WTF?

ORIGINAL: Aravis

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

hvis det er noe lignende vi har på jobb.
så er det genialt.
For omeletten,og eggerøren blir mye bedre og finere med sånn mix,
enn om man lager selv.

Signerer. Dessuten hadde jeg blitt ganske forbanna skulle jeg ha lagd omelettrøre selv da det plutselig renner inn en buss med folk som skal ha 20 omeletter. [8D]

Det er vel litt forskjell på å lage omelett på storkjøkken i forhold til å lage omelett hjemme, vel?
Denne mixen er beregnet på hjemmebruk.

Tjah... Jeg kan ikke fatte at dette skal være så innmari snålt? Det faller jo inn under samme kategori som ferdig pizzabunn, stekt kjøttdeig osv osv...

Jeg er sikker på at våre bestemødre lo godt da man plutselig fikk kjøp ferdig vaniljesaus i butikken, i dag er det jo nesten ingen som koker selv.

It's called progress people... Deal with it.

Kanskje det er noen som har fobi for å knekke egg? [8|][8D]

Folk begyner å bli for late, sånn er det bare...

Som besten sa til meg: folk nå til dags er så late de gidder ikke en gang å bøye seg ned for å knyte skone sine en gang... Han har egentlig rett... (hadde på tøysko, så jeg hadde knytt slik at det bare var å tråkke ned i dem)

Jeg hadde neppe kjøpt det, men gubben derimot er truendes til å kjøpe noe sånt...

ORIGINAL: Almyrida81

ORIGINAL: Pembie

Det er vel ikke værre enn ferdigstekt tacokjøttdeig, pannekakerøre, vaffelrøre etc..

Nei, men i mine øyne er det like idiotisk..

Syns det var lurt jeg, men tipper det ikke er på markedet så lenge.. Var litt smådyrt..
Men greit for eldre og funksjonshemmede som ikke er så stø på handa..

Der jeg jobber er det masse gamliser som handler, og de kjøper MYE ferdig mat.. Fjordland, varmmat fra ferskdisken, ferdig lapskaus på boks og slikt, og tipper den røra er bedre enn boksmat[:D]

lenge leve latskapen[:D][:D] Hadde aldri kjøpt noe sånnt.

ORIGINAL: FancyPants

så er det genialt.
enn om man lager selv.

Signerer. Dessuten hadde jeg blitt ganske forbanna skulle jeg ha lagd omelettrøre selv da det plutselig renner inn en buss med folk som skal ha 20 omeletter. [8D]

Det er vel litt forskjell på å lage omelett på storkjøkken i forhold til å lage omelett hjemme, vel?

ja vet det. men hjemme så blir det aldri bra omeletter,men med den mix'en vi har på jobb,så blir det alltid bra omeletter.

jeg så den i hylla i går og tente, WTF???[:D]

MEN så tenkte jeg litt etter, og det er jo ganialt for eldre og funksjonshemmede da!

men JEG kommer ALDRI til å kjøpe det!!

ORIGINAL: pandalise

Syns det var lurt jeg, men tipper det ikke er på markedet så lenge.. Var litt smådyrt..
Men greit for eldre og funksjonshemmede som ikke er så stø på handa..

Der jeg jobber er det masse gamliser som handler, og de kjøper MYE ferdig mat.. Fjordland, varmmat fra ferskdisken, ferdig lapskaus på boks og slikt, og tipper den røra er bedre enn boksmat[:D]

tror ikke jeg heller.

for noen år siden så såg jeg at de hadde 6-pak med eggehviter.[:D][:D]
og det er faktisk genialt,siden mange oppskrifter skal man bare bruke eggehviten.

Det er vel ikke værre enn ferdigstekt tacokjøttdeig, pannekakerøre, vaffelrøre etc..

sign[;)] Jeg liker best og lage omelett fra begynnelsen av jeg, alt selv[:D] samme med tacokjøttdeig og vaffler osv[:D] så de får bare ha den omelettegg greia si for seg selv[8D][:)]

ORIGINAL: mammatil2prinsesser

ORIGINAL: Almyrida81

Nei, men i mine øyne er det like idiotisk..

hehe.. Synst ting begynner og blitt vel enkelt :P
Lage omelett er jo fort gjort uten å måtte kjøpe en kartong med ferdig fiksa egg :D

Vi var ute og handlet igår, og jeg la merke til at det lå en rar kartong i vogna mi som jeg ikke hadde sett før (eller lagt oppi der selv), var mannen som var gira på å teste ut denne ferdigrøra. La det pent tilbake igjen og sa jeg skulle lage eggerøre til han fra scratch[:)] Er hjemme i permisjon så da har jeg 30 sekunder til overs hvor jeg kan piske mine egne egg selv (!)[:D]

ORIGINAL: FancyPants

så er det genialt.
enn om man lager selv.

ja vet det. men hjemme så blir det aldri bra omeletter,men med den mix'en vi har på jobb,så blir det alltid bra omeletter.

Signerer igjen.

Back
Topp