• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Prior omelettegg.. WTF?

Tydeligvis.. Jeg lo godt da jeg så reklamen. [8D]

Er det i samme gate som internett-pc? Eller er det ferdigpiska blanding?

ORIGINAL: rodstilk

sign!

Jeg blei målløs da jeg så reklamen..!!!

Det er vel ikke værre enn ferdigstekt tacokjøttdeig, pannekakerøre, vaffelrøre etc..

ORIGINAL: Ulla79

ORIGINAL: rodstilk

sign!

ORIGINAL: AnaBanana

Er det i samme gate som internett-pc? Eller er det ferdigpiska blanding?

Ferdigpiskede egg på kartong, utifra hva jeg kunne se fra reklamen.

Får være grenser for hvor dårlig tid vi har i hverdagen altså.[8|]

Jeg trodde faktisk det var en spøk...[8|] Men så skjønte jeg at det var seriøst og kunne ikke annet enn å le....

Haha... Det var det jeg sa til venninna mi i butikken. "Toppen av latskap det her eller"...??
Såååååååååå dårlig tid har man vel ikke?[8|]
Om man har så dårlig tid så kan man vel likesågreit kjøpe ferdig stekt mener jeg.[8D]

ORIGINAL: Pembie

Det er vel ikke værre enn ferdigstekt tacokjøttdeig, pannekakerøre, vaffelrøre etc..

samd! :P

Tydligvis..
folk kjøper jo ferdigstekt kjøttdeig!

Ble litt oppgitt da jeg så det. Tar jo 1min å knekke egg og piske sammen..

Dummeste jeg har hørt..herregud så jævla patetisk..

ORIGINAL: Pembie

Nei, men i mine øyne er det like idiotisk..

Fullstendig unødvendig, men sikkert kjempepraktisk for Prior å få brukt alle de "stygge" eggene til et produkt de tjener mer på enn å lage eggepulver til næringsmiddelindustrien [;)]

Bare vent, for i usa selger de eggehvite på literskartonger. Er jo ikke sunt med plommen. Smakløst som fy...

ORIGINAL: Dollface

så det i butikken..

sikkert praktisk å ha med på tur da.. [:)]

Du har den positiviteten kjæresten min etterlyser fra meg! Jeg må visst øve![:D][8D]

ORIGINAL: FancyPants

ORIGINAL: Dollface

så det i butikken..

sikkert praktisk å ha med på tur da.. [:)]

Du har den positiviteten kjæresten min etterlyser fra meg! Jeg må visst øve![:D][8D]

jeg bare ser fordelene med å ha med flytende egg INNPAKKET, kontra knusbare egg i en tynn pappeske.. [8D]
Sånn egentlig er jeg frøken negativ..

Back
Topp