Prinsessmom/babyfactory???

eplemos

Forumet er livet
Kristine:

Du har 1 uke på deg til å sende tilbake pakken du fikk av delgado.

Vi fant deg ikkje på adressen du skrev, men siden du bare leier i blokka du bor i så er jo det forståelig. Vi har vært i kontakt med flere som bor i blokka du bor i og de har bekreftet att det bor en Thea der med en datter under 1 år.

Vet hvem du leier hos og, vil ikkje skrive hele navnet her. Men ho begynner iallefall på W.

Vi vet og att du er babyfactory.
Og du har lurt oss 2 ganger. Og November09 ett par ganger og.
Vi har bevis.

Så no bør du gjøre opp for deg, FORT. Ellers kan det vente en annmeldelse.

Kontakt meg på PM så skal du få adressen til delgado iallefall.

oi, såpass! merkelige folk.......... (måtte bare kommentere)
bra du ordner opp eplemos! (nok en gang[;)])

ORIGINAL: Linda_22

oi, såpass! merkelige folk.......... (måtte bare kommentere)
bra du ordner opp eplemos! (nok en gang[;)])

Ja her må vi ta ansvar for å få ting gjort [:D]

ORIGINAL: pannekaka

hvis jeg drar til stavanger på treffet vi har snakket om så er det bare til å ta en svipp tur innom henne [:D]

[;)] Håper ho tar ansvar no og sender tilbake gaven med en beklagelse. Så slipper vi mer styr

Fy flate så frekkt [:'(] 

Hadde gjerne gitt en slik person litt ris på rompa!

Var henne jeg sendte til sist hun lurte til seg pakke [:@]....og hun sendte jo ikke noen pakke til den som skulle ha (var da jeg sendte slik at hun også fikk). Var slik runde på nov09 og samme tull drev hun med der også [:@]

fy så frekt. Håper hun tar til vettet og kommer til fornuft og skjønner at hun har dritet seg ut[:)]

ORIGINAL: kasandre

Fy flate så frekkt [:'(] 

Hadde gjerne gitt en slik person litt ris på rompa!

Enig!!! Blir med å riser litt jeg[:@][:@]

ORIGINAL: Sorland

Var henne jeg sendte til sist hun lurte til seg pakke [:@]....og hun sendte jo ikke noen pakke til den som skulle ha (var da jeg sendte slik at hun også fikk). Var slik runde på nov09 og samme tull drev hun med der også [:@]

Da foreslår eg att ho sender ny gave til deg og [:D]

Jeg blir stum, godt noen tar tak!
Jeg syns vedkommende skal nektes å delta ved flere anledninger.

ORIGINAL: Miss Hormontroll

Jeg blir stum, godt noen tar tak!
Jeg syns vedkommende skal nektes å delta ved flere anledninger.

Ja, men når de skifter nick hele tiden så blir det vanskelig å ha kontroll. Babyfactory var jo utestengt, men smartingen skifta bare nick vettu.

Fy flate! Makan til FREKKHET!!!!! Dette er virkelig å SYNKE LAVT LAVT LAVT LAVT LAVT LAVT!!!!!!!

Gudbedre...hu ække snau...gidde å gjøre seg til kjeltring for no sånt da *rister på hodet*

Godt du ordner opp, Eplemos, flinke jenta vår [:)][:)]

ORIGINAL: Scorp80

Blir rett og slett KVALM av slike folk [:'(][:'(][:'(][:'(]

synes at hemmeligvenn rundene bør bli forbeholdt til kun di kjente her inne jeg..

Vi er jo såpass mange kjente her inne, så trenger jo ikke di ukjente med på disse rundene.. Mener jeg da.. [:)]

Tenkt den tanken jeg også, sette opp visse regler for å kunne være med.

Er jo ikke vanskelig å legge sammen to og to om en sjekker når Prin. M laget profilen sin og sammenligner med når sist hun ble dritten som ødela runden.

Eier ikke folk samvittighet....?

Cudos til deg eplemos.. Du er jammen meg en liten detektiv [;)] Synes det er så dårlig gjort å gjøre sånn mot folk, er ikke bare det at jeg har brukt penger på henne, men at hun lot en helt uskyldig sitte å glede seg til en pakke kom i posten, også kommer den aldri.. Hun sender sikkert ikke pakken tilbake til meg, eller noen andre, men håper hun ikke gjør dette flere ganger, for er skikkelig stygt gjort!![:@] Jeg skulle gjerne rist rumpa hennes litt!!

ORIGINAL: Delgado

Cudos til deg eplemos.. Du er jammen meg en liten detektiv [;)] Synes det er så dårlig gjort å gjøre sånn mot folk, er ikke bare det at jeg har brukt penger på henne, men at hun lot en helt uskyldig sitte å glede seg til en pakke kom i posten, også kommer den aldri.. Hun sender sikkert ikke pakken tilbake til meg, eller noen andre, men håper hun ikke gjør dette flere ganger, for er skikkelig stygt gjort!![:@] Jeg skulle gjerne rist rumpa hennes litt!!

Pannekaka hjalp til med litt detektiv arbeid

Jippi til deg også pannekaka [:)] Men hvordan fikk dere tak i nr osv, jeg fant iiiingenting på henne jeg [&:] Noen egner seg tydeligvis ikke til dettektivarbeid.. *Pekepåsegselv*[:D]

ORIGINAL: Delgado

Jippi til deg også pannekaka [:)] Men hvordan fikk dere tak i nr osv, jeg fant iiiingenting på henne jeg [&:] Noen egner seg tydeligvis ikke til dettektivarbeid.. *Pekepåsegselv*[:D]

Har sendt deg en PM

Back
Topp