Prinsessevintersko? *Link*

Hoppande teltplugg

Forumet er livet
Idag var jeg og snuppa innom sparkjøp i Haugesund, og jeg hørte i løpetav turen igjennom, det velkjente gispet... "ååh, mamma, prinsesseglass, ååå Hello Kitty kalender, ååååååååh, RAPUNZELSKO MED GLITTER!...... Så ble det stille.... FOR stille.. Kikker på snuppa, og hun står og ser drømmende på et par vintersko.. Rosa vintersko meeeed... Prinsesser på..O.o Jeg er generelt skeptisk til sparkjøp, men ulla er jo kjempegod(og vanvittig billig!), så jeg lurer på.. Skoene.. Er de greie tror dere? Om ikke annet, så til hjemmebruk? Den jenta blir våt om man så pakker henne inn i bossekker, så det har lite å si, men er de greie trooor dere?

Det er disse skoene:
http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/cat_24/PID-311111(SparBase).aspx

jenta her brukte de i fjord og vi syntes de var helt greie, ho brukte de hjemme siden ho brukte de andre i barnehagen

bondekone skrev:
jenta her brukte de i fjord og vi syntes de var helt greie, ho brukte de hjemme siden ho brukte de andre i barnehagen

Okej, kanskje vi skal prøve dem da, og evt kjøpe andre om de ikke holder mål.. 300 var ikke så mye at vi ikke skal klare å avse det, og hun va jo søøøt da hun sto der og drømte:)

Til hjemmebruk er dei sikkert ok. Men det står at dei bare er vannavvisende ;)  Men ville ikke hatt dei i bhg :P

Gitte__ skrev:
Til hjemmebruk er dei sikkert ok. Men det står at dei bare er vannavvisende ;)  Men ville ikke hatt dei i bhg :P

Nå bruker man jo støvler i regn, så det spiller jo egentlig ikke så stor rolle?

Men er det enspesiell grunn til at du ikke ville hatt dem i bhg, eller er det "bare" fordi det er sparkjøp? (Nå er jeg ganske skeptisk selv også, men har ikke noen annen grunn til det:P) Men Det finnes jo mye (elleeeer??) annet som er bra fra sparkjøp??

jeg trooooor ikke at det er de beste skoene for små føtter. Men har ingen erfaring med dem selv. Og ja, skeptisk til sko fra sparkjøp.

*yummymummy* skrev:
jeg trooooor ikke at det er de beste skoene for små føtter. Men har ingen erfaring med dem selv. Og ja, skeptisk til sko fra sparkjøp.

De kjentes myke ut i solene da, og egentlig helt greie..
 Mye bedre enn alle som putter uggs uten skikkelig sole på ungene i alle fall

Har snakket litt med de i bhg til snuppa, og de sa også at de var nok helt greie de på vinterdager, Det viktigeste er jo at de er gode på foten, og holder ungene varme i snøen, og jeg kjøper jo så klart ingenting uten at barna prøver først.. I regn bruker man cherroxer uansett..

Jeg hadde kjøpt de,og brukt de til og fra steder.
F.eks til og fra barnehagen,eller når vi skal i besøk,eller på senteret o.l.

Så kan hun bruke de "kjedelige" skoene til lek og sånn.

som en "pyntevintersko" ville jeg hatt de

(men jeg har gutt,så hvis jeg hadde hatt jente da)

jeg hadde kjøpt dem BARE fordi hun ble så glad når hun så dem jeg

hvis du uansett har andre vintersko du har tenkt å ha i bhg, så hadde jeg også brukt disse som "penvintersko" bare på stas liksom :)
som andre over sier : tilogfra steder, på shopping osv.

syns de var søte

bøllefrøene skrev:
jeg hadde kjøpt dem BARE fordi hun ble så glad når hun så dem jeg

hvis du uansett har andre vintersko du har tenkt å ha i bhg, så hadde jeg også brukt disse som "penvintersko" bare på stas liksom :)
som andre over sier : tilogfra steder, på shopping osv.

syns de var søte

Jeg har ikke andre enda, men planen er jo å kjøpe.. Jeg syns bare vintersko er SKAMdyre, så om jeg slipper unna med 300 så.. I forfjor så kjøpte vi vintersko til 179 kroner (viking goretex til 70% avslag), og ifjor kjøpte jeg vintersko med et gavekort jeg vant, så har liksom sluppet unna den store utgiften der enda..

Men blir nok til at vi handler dem inn i alle fall, så ser vi! Kan jo være vi blir skikkelig positivt overraska:)

Back
Topp