Prinsessene mine!

Hanne79

Elsker forumet
Norah og Mathilde

Mathilde

Norah

De er litt små....

Norah og Mathilde

SÅÅÅÅ herlige!![:D][:D][:D]

For noen søøøte jenter[:D][:D]

Så nydelige de er [:D] Har lyst på en liten baby igjen jeg også. Adrian er liksom ingen baby lenger......................

Hvordan går det med ammingen?

Så nydlige de var da [:D]

Så skjønne små jenter! [:D] Med pene navn også.
Kose dere masse! [:)]

ORIGINAL: nina

Hvordan går det med ammingen?

Jeg produserer dobbelt så mye melk som jeg trenger, men det er pga den forb... pumpinga! Jentene er blitt flinkere med puppen, men de har fortsatt et godt stykke igjen. Vi prøver å holde fast på at amminga skal være kos, så når de tuller eller ikke vil ha så får de enten på flaske eller sonde i stedet. Så får vi se hvor lang tid det tar....

Det er bra [;)] Jeg har savnet å amme mine barn. De har kun fått mme helt fra starten av.

Hvordan går det med to så små som krever ganske mye?

ÅÅåååååååå så herlige da [:D][:D]
Tenker du er stolt ja [:D]

ORIGINAL: nina

Hvordan går det med to så små som krever ganske mye?

Egentlig krever de ikke så veldig mye ennå... de trenger mat hver 3. time, men ellers er det lite med dem. Vi er jo på nyfødt ennå, og jeg sover hjemme om natten... Men det blir vel mer etter hvert... hehe.

Jeg fikk Adrian da Madeleine var kun 11 måneder, og merket godt at det var tøft i starten. Det er sant som de sier. En er ingenting, og to er som ti [:D]

Når kan jentene dine flytte hjem regner du med?

De har sagt vi er hjemme til jul. Vi får dagperm på mandag, ser det ut som.... både spennende og skremmende på en gang...

Noe av det nydligste jeg har sett. Og så små de er da, nesten til å spise opp, hehe.
Kjempe mange fine bilder Hanne.
Og gratulerer med jentene en gang til....

Og for de som fortsatt lurer..... De er toeggede!!!

Det går sikkert kjempefint. Du har de hjemme til jul [:D] Jeg er sikker [;)]

næmmen, så nydelige!!

Så fine de er!!!!

Herregud så skjønne de er!!! [:D]

Kjempeskjønne [:)]. Til å spise opp!

[:D]så søte de er. gratulere så mye. kos dere mye og du skal nok se at dere er hjemme til jul...

Back
Topp